וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, מסי וגריזמן המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה של פיפ"א

פיפ"א ממשיכה לפרסם את הרשימות לפרסים השונים. כוכבי ריאל, ברצלונה ואתלטיקו, ששלטו בכדורגל העולמי ולקחו כמעט כל תואר אפשרי, יתחרו על התואר, בעוד לואיס סוארס, ניימאר וגארת' בייל בחוץ

אימג'בנק GettyImages

יממה לאחר שפורסמו 55 המועמדים של פיפ"א להרכיב את נבחרת השנה, חשף היום (שישי) ארגון הכדורגל העולמי את שלוש השמות שלו ברשימת המועמדים לתואר שחקן השנה בעולם, פרס שיחולק אף הוא בטקס "The Best" שייערך בחודש הבא. כצפוי, שלושת המועמדים הם כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי ואנטואן גריזמן.

רונאלדו זכה במהלך העונה בליגת האלופות עם ריאל מדריד וקינח עם זכייה מתוקה והיסטורית ביורו עם נבחרת פורטוגל, בעוד מסי היה שותף לדאבל של ברצלונה בספרד. גם אנטואן גריזמן רשם שנה מופלאה, אותה אמנם סיים ללא אף תואר, אך עם העפלה לגמר ליגת האלופות עם אתלטיקו מדריד ועם תואר מלך השערים של היורו. ניימאר, לואיס סוארס וגארת' בייל נותרו מחוץ לרשימת המועמדים הסופית.

עוד בנושא:

אלו הם 55 המועמדים לנבחרת השנה של פיפ"א

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. GettyImages
יזכה בתואר אישי יוקרתי? ראניירי/GettyImages

עוד לפני כן פורסמו שלושת המועמדים לתואר מאמן השנה: זינדין זידאן, אשר כמאמן ריאל מדריד הוביל את הבלאנקוס לזכייה ה-11 בתולדותיה בגביע אירופה, קלאודיו ראניירי שחתום על אחת האליפות הסנסציוניות אי פעם בכדורגל, עם לסטר כמובן ופרננדו סנטוס, שהפתיע אף הוא את כולם ולקח את פורטוגל לזכייה לא צפויה ביורו האחרון, הם שלושת המועמדים, כאשר הזוכה יירש את הפרס מלואיס אנריקה, מאמן ברצלונה, שגרף אותו בשנה שעברה.

הפרס יחולק השנה בפעם השביעית בהיסטוריה, כאשר פורטוגל יכולה לציין זכייה שנייה עם סנטוס, זאת לאחר שז'וזה מוריניו זכה ב-2010, כאשר אימן את אינטר. אחרי מוריניו, התואר הלך פעמיים לספרד (פפ גווארדיולה ו-ויסנטה דל בוסקה), פעמיים לגרמניה (יופ היינקס ויואכים לב) ושוב לספרד עם לואיס אנריקה, כך שאם ראניירי האיטלקי או זידאן הצרפתי יזכו, זו תהיה הפעם הראשונה עבור המדינות שלהם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully