וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מחכה לשבור את הבצורת: "הוא הכי אוהב לכבוש מול ריאל"

מלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים לא כבש בחמשת המפגשים האחרונים מול היריבה המושבעת, אך צ'אבי אופטימי: "כשהראשון ייכנס, יגיעו הרבה אחריו". זידאן דרוך: "רוצים להוכיח שאנחנו הכי טובים"

מחזור 14מחצית03/12/2016
ברצלונה
    0:0
      ריאל מדריד
      אימג'בנק GettyImages

      ברצלונה וריאל מדריד תפגשנה מחר (שבת, 17:15, ערוץ 50) לקלאסיקו הגדול של ספרד ושל אירופה, שעשוי לחסל את שאיפות האליפות של הקטלאנים המקרטעים. הבלאנקוס יגיעו לקאמפ נואו עם רצף של שישה ניצחונות ליגה ועם יתרון של שש נקודות על פני היריבה המרה, הפער הכי גדול שהחזיקו עליה מאז אפריל 2012. למעלה מ-50 חברות שונות המחזיקות בזכויות השידור למשחק היוקרתי יעבירו אותו ב-185 מדינות ולכ-850 מיליון צופים. מצלמות יוצמדו במהלך כל המשחק לשני המאמנים, לואיס אנריקה וזינדין זידאן, וכמובן גם לשני הכוכבים הגדולים, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

      עוד בנושא

      שבת בספרד: אחרי הקלאסיקו, אתלטיקו מדריד מארחת את אספניול
      ניימאר, קובאצ'יץ' או איסקו: מי יגנוב את הקלאסיקו מרונאלדו ומסי?

      שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. רויטרס
      בדיוק בזמן. אינייסטה/רויטרס

      ברצלונה

      אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הקבוצה של לואיס אנריקה זקוקה נואשות לניצחון ה-50 שלה אי פעם בבית על ריאל מדריד כדי להישאר במאבק האליפות. במחזור הקודם היא סיימה ב-1:1 בחוץ מול ריאל סוסיאדד והציגה יכולת חלשה שגרמה לדאגה רבה לקראת הקלאסיקו, וגם המשחק באמצע השבוע בגביע המלך מול הרקולס מהלגה השלישית הסתיים באותה תוצאה. החדשות הטובות מבחינת בארסה מגיעות מכיוונו של אנדרס אינייסטה, שחזר לאימונים מלאים אחרי היעדרות של למעלה מחודש בשל פציעה וצפוי לפתוח בקלאסיקו ה-34 שלו, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. לצערה של ברצלונה, אינייסטה לא היה יכול לקבל דקות ראשונות מול הרקולס בשל השעייה, אך סמואל אומטיטי שהתאושש גם הוא מפציעה קיבל 68 דקות.

      למרות זאת, אומטיטי צפוי לפתוח על הספסל כאשר מי שיתופקדו ככל הנראה בחוליית ההגנה הם ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה, שנפצעו באנואטה אך אמורים להיות כשירים, לצד חאבייר מסצ'ראנו ולוקא דין. בקישור יפתחו לצד אינייסטה איבן ראקיטיץ' וסרג'יו בוסקטס ובשלישייה הקדמית כמובן ניימאר, לואיס סוארס ומלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים מסי (21), שלא מצא את הרשת בחמישה האחרונים. צ'אבי התראיין בכלי התקשורת בברצלונה ואמר על כך כי "לאו הכי אוהב לכבוש מול ריאל. אין לי ספק שכשהוא יכבוש גול אחד, יבואו הרבה כאלה אחריו".

      לואיס אנריקה אמר לקראת המשחק: "זה לא הקלאסיקו הראשון שלי, השתתפתי בו גם כשחקן וגם כמאמן. הדבר הכי חשוב לשלוט ברגשות שלך, לא לתת לו לנהל אותך. אני בטוח שתבוא מולנו ריאל מדריד נחושה ומוכנה טקטית, קבוצה מאורגנת שקשה מאוד להתמודד מולה. בכל מקרה אני חושב שבשלב הזה של העונה יש למשחק הזה משמעות קטנה מאוד. אם ננצח נתקרב עוד קצת לפסגת הטבלה, זה הכל. כמובן שחשוב לנצח את היריבה הישירה שלך לתואר, אבל אני בטוח שזה יביא לסיום הביקורות נגדנו. לפעמים הביקורות הן דבר הכרחי".

      קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
      ימשיך לחגוג בקלאסיקו? בנזמה/GettyImages

      ריאל מדריד

      הבלאנקוס הם היחידים בחמש הליגות הבכירות באירופה שטרם נוצחו העונה בכל המסגרות, והם מחזיקים ברצף של 32 משחקים ללא הפסד. הם יקוו להשיג ניצחן ליגה שביעי ברציפות על הבמה הגדולה מכולן ולפתוח פער של תשע נקודות על פני ברצלונה, שעשוי לסגור פחות או יותר את המאבק על התואר. זידאן ייאלץ להסתדר ללא גארת' בייל, טוני קרוס ואלברו מוראטה הפצועים, אך יקבל חזרה את קאסמירו, שהיה פצוע מספטמבר וקיבל 90 דקות ראשונות במשחק הגביע מול לאונסה באמצע השבוע.

      על פי דיווחים בספרד, ההרכב של ריאל כבר סגור והוא לא כולל את הברזילאי שיחכה להזדמנות שלו על הספסל. רפאל וראן וסרחיו ראמוס יפתחו במרכז ההגנה ובקישור יתופקדו לוקה מודריץ', מתאו קובאצ'יץ' ואיסקו, כאשר לפניהם רונאלדו, לוקאס ואסקס וקארים בנזמה, שכבש חמישה שערים בשבעת משחקי הקלאסיקו האחרונים. הפורטוגלי, שכבש 16 שערי קלאסיקו בקריירה, ינסה להשתוות למלך שערי ריאל במפגש, אלפרדו די סטפנו (18).

      זינדין זידאן אמר לקראת המשחק: "אין פייבוריטית במשחק, לדעתי הסיכויים הם 50-50. אין ספק שנצטרף שנצטרך להיות מרוכזים כהוגן כדי להצליח כמו בקלאסיקו הקודם. לברצלונה אין חולשות, זו קבוצה סופר-מוכשרת, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מולה. אם נשחק כמו שצריך, נשיג תוצאה טובה. אנחנו חייבים להראות שאנחנו טובים מהם. אין ספק שנקדיש תשומת לב למסי, אבל נצטרך לשים עין גם על שחקנים אחרים".

      לואיס אנריקה מאמן ברצלונה עם זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
      מי יחייך בסיום?/רויטרס

      סטטיסטיקה

      חמישה מפגשים אחרונים:

      ברצלונה - ריאל מדריד 2:1 (2.4.16, ליגה)
      ריאל מדריד - ברצלונה 4:0 (21.11.15, ליגה)
      ברצלונה - ריאל מדריד 1:2 (22.3.15, ליגה)
      ריאל מדריד - ברצלונה 1:2 (25.10.14, ליגה)
      ברצלונה - ריאל מדריד 2:1 (16.4.14, גמר גביע המלך)

      ברצלונה, חמישה משחקים אחרונים:

      הרקולס - ברצלונה 1:1 (גביע המלך)
      ריאל סוסיאדד - ברצלונה 1:1 (ליגה)
      סלטיק - ברצלונה 2:0 (ליגת האלופות)
      ברצלונה - מלאגה 0:0 (ליגה)
      סביליה - ברצלונה 2:1 (ליגה)

      ריאל מדריד, חמישה משחקים אחרונים:

      ריאל מדריד - לאונסה 1:6 (גביע המלך)
      ריאל מדריד - חיחון 1:2 (ליגה)
      ספורטינג ליסבון - ריאל מדריד 2:1 (ליגת האלופות)
      אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 3:0 (ליגה)
      ריאל מדריד - לגאנס 0:3 (ליגה)

      ברצלונה, מלכי שערים (ליגה):

      ליאונל מסי - 9
      לואיס סוארס - 8
      ראפיניה - 5
      ניימאר - 4
      ג'רארד פיקה - 2

      ריאל מדריד, מלכי שערים (ליגה):

      כריסטיאנו רונאלדו - 10
      גארת' בייל - 5
      קארים בנזמה - 4
      אלברו מוראטה - 4
      איסקו - 2

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 98450

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully