וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת שבת: אוחנה צפוי לפתוח מול האקסית, בן חיים מועמד להרכב

קשר הפועל באר שבע אמור לפתוח מול מ.ס. אשדוד, בכר מתלבט בין לוסיו לשהר, כוכב מכבי תל אביב יחזור להרכב אם ישלים אימון מלא. עאבד בהרכב קרית שמונה. משחקי הילדים נדחו בשל הסערה, גם המגרשים של הבוגרות נבדקים. רואש מסרב להתנצל בפני אלי כהן

צילום מסך

בווידיאו: משדר מיוחד לקראת משחקי השבת

משחקי השבת:

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה עם טל בן חיים החלוץ. ברני ארדוב
צפוי לחזור להרכב. בן חיים/ברני ארדוב

15:19: הפועל חיפה: הבעלים יואב כץ קיים אחרי האימון שיחת סקייפ עם השחקנים, במהלכה הקדיש פרק מיוחד לאסון של קבוצת הכדורגל הברזילאית שאפקואנסה. שחקן הקבוצה ז'וליו סזאר סיפר על הקשר המיוחד שלו עם הקבוצה. סזאר שיחק עם שישה משחקני הקבוצה, אשר ארבעה מהם מתו באסון. לבקשת יואב כץ, קיבלו השחקנים עוגות שוקולד עם הכיתוב Win כ"סגולה" לניצחון מחר (איציק יצחקי).

14:12: עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד צפוי לפתוח מול הפועל חיפה, אחרי הסערה סביבו. גם עודד אלקיים ושלומי אזולאי הקשר, שהחמיצו את גביע הטוטו, ישובו להרכב. הקבוצה ערכה אימון מסכם באולם ספורט בשל תנאי מזג האוויר (שלמה וייס).

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
יכבוש עוד שער השבוע? עאבד/אדריאן הרבשטיין

13:54: הפועל באר שבע: אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו ולפני הטיסה לאנגליה לקראת המשחק המכריע בשלב הבתים של הליגה האירופית, האלופה רוצה לשמור על פער שמונה הנקודות בצמרת. ברק בכר יחזיר את השחקנים שקיבלו מנוחה בגביע הטוטו לסגל. כהרגלו בכר לא תירגל הרכב אך עושה רושם שמיכאל אוחנה יפתח מול האקסית, וגם מהראן ראדי שנמצא בכושר שיא צפוי לפתוח בהרכב. בחוד בכר מתלבט בין שהר ללוסיו, מאור בוזגלו, שיר צדק ומיגל ויטור יחזרו גם כן להרכב. "זו כבר כמו קלישאה אבל באמת שהמשחק מול אשדוד חשוב לנו לא פחות מהמשחק מול סאותהמפטון", אמר שחקן בקבוצה, "חשוב לנצל את המומנטום כדי ליצור פער משמעותי בליגה".

13:37: הפועל חיפה: לירן סרדל ומקסים פלקושצ'נקו הגיעו לבקר את נויה אלימלך בת השבע מקרית ים, ששברה את המרפק בשבוע שעבר, במהלך חגיגות כיבוש שער הניצחון מול מכבי פתח תקוה. אנשי הקבוצה יצרו קשר עם משפחתה של נויה והחליטו להפתיע אותה, כאשר השחקנים הביאו לה סלסלת ממתקים ומוצרים של הקבוצה (איציק יצחקי).

שחקני הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו לירן סרדל עם אוהדת הקבוצה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
שחקני הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו לירן סרדל עם אוהדת הקבוצה/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

12:15: הפועל תל אביב: אם לא די בצרות של הקבוצה העונה, היום האדומים התאמנו עם 14 שחקני סגל. אל רשימת הפצועים של הקבוצה הצטרפו גם אביחי ידין, אדי גוטליב ועופר ורטה. השלושה בספק למשחק ביום ראשון מול בני יהודה (עמית גולדשטיין).

11:34: הפועל אשקלון: נועלת הטבלה מקווה להדהים את מכבי תל אביב ולהשיג לפחות נקודה במשחק החוץ. "אי אפשר לדעת איך הלחץ אצלם ישפיע, לפעמים מתפוצצים במצבים כאלה ולפעמים לא מתפקדים. נקווה שהאפשרות השנייה תתרחש", אמרו בקבוצה. מירקו אורמוש עבר בבקרה ויעמוד לרשות יובל נעים, בעוד איסו לינגאנה מוצהב. המאמן מתלבט לגבי פדרו גלבאן, שכן לפחות בתחילת המשחק הוא רוצה שחקנים שיכולים לספקכמה שיותר עבודה טקטית. אסי בוזגלו ייעדר בגלל פציעה, שניר משען מורחק (אופיר סער).

מגן הפועל אשקלון אסי בוזגלו מול קשר הפועל רעננה זאמה רמבוואנה. לירון מולדובן
מאור ואלמוג כבר כבשו מול מכבי תל אביב העונה, אסי בוזגלו לצערו לא ישחק/לירון מולדובן

11:05: עירוני קרית שמונה: בשל מזג האוויר החורפי הקבוצה לא התאמנה במגרש הרגיל היום נאלצה להתאמן באולם ספורט סגור בעיר. למרות מזג האוויר הסוער, מצב הדשא טוב ובמועדון מעריכים שלא צפויות להיות בעיות לגבי אירוח המשחק מחר נגד הפועל חיפה (שלמה וייס).

10:20: מכבי תל אביב: טל בן חיים החלוץ מועמד לחזור להרכב מחר מול הפועל אשקלון אם ישלים הבוקר אימון מלא בקרית שלום. אתמול קיים בן חיים את האימון אחרי שנעדר בשני המשחקים האחרונים. גם עדן בן בסט חזר להתאמן בצורה מלאה והוא אמור להיכלל בסגל. אלי דסה והאריס מדוניאנין שזכו למנוחה שלשום בגביע הטוטו מול קרית שמונה, ישובו לסגל וצפויים לפתוח. אוסקר סקאריונה ימשיך להיעדר בשל פציעה (יניב טוכמן).


10:10: עקב מזג האוויר מבוטלים המשחקים במחלקת הנוער בגילאי נערים ב' ומטה עד טרום ג' (כולל) שתוכננו להיערך היום. הודעות פרטניות נמסרו לכל הקבוצות. משחקי הבוגרים המתוכננים להיום לא מבוטלים וההחלטה תהיה בהתאם למזג האוויר ומצב המגרש. בשעות אלו נבדקים המגרשים על ידי השופטים על מנת לעדכן מראש עד כמה שאפשר (יניב טוכמן).

9:40: הפועל חיפה: סערת אושרי רואש מסרבת לגווע וכרגע, הבלם מושעה ולא מוכן להתנצל בפני אלי כהן. הבעלים יואב כץ יחליט בעניין רואש רק אחרי המשחק מול קרית שמונה. האדומים יחסרו גם את השוער החולה פיט פלטהאוזן ואת שלומי ארבייטמן ומיקי יאזו. מקסים פלקושצ'נקו ישמור על מקומו בהרכב (איציק יצחקי).

9:25: הפועל כפר סבא: המאמן שרון מימר מתלבט האם לשמור על מערך שלושת הבלמים או לחזור לשניים. אם יישאר עם שלושה, ליאור לוי עשוי לשחק כבלם ותומר לוי כמגן ימני. אלי אלבז צפוי לשוב להרכב, סלובודאן סימוביץ' מורחק (יניב טוכמן).

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה לאחר שפגע בשחקן מכבי חיפה גליינור פלט. ברני ארדוב
העימות רחוק מסיום. רואש/ברני ארדוב

9:17: מ.ס. אשדוד: אחרי כניסתו של ג'קי בן זקן לכלא, בעיר הנמל ממתינים לאלופה הפועל באר שבע וצפויים לשחק עם שלושה בלמים, כאשר ההעדפה בשלב זה היא לסאשה איבקוביץ' לצד מיקי סירושטיין וחאתם עבד אלחמיד. בנצי מושל עדיין לא כשיר לגמרי והוא בספק. טום בן זקן ורועי בקל חזרו לכשירות מלאה וצפויים לפתוח. דן ביטון, המושאל מבאר שבע, אמור להשתלב כמחליף (יניב טוכמן).

9:00: מכבי פתח תקוה: קובי רפואה יוריד לספסל את מוחמד כליבאת, בעוד גידי קאניוק מושעה. שניים מבין ננאד אדאמוביץ', לירן רוטמן ועוז פרץ ייפתחו. אימון הבוקר נערך במזג אוויר סוער ובקבוצה מקווים שההכנות לא ייפגעו (איציק יצחקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully