וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף וגולדהאר יקבעו את עתידו של שוטה ארבלדזה ביממה הקרובה

30.11.2016 / 22:57

המשבר במכבי תל אביב העמיק אחרי ההדחה מגביע הטוטו. גורם במועדון: "כולם מרוסקים, צריך זעזוע". בסביבתו של המאמן לא פוסלים אפשרות שהוא יחליט לעזוב: "שוטה נאכל מבפנים, קשה לו מאוד"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

מצב הרוח במכבי תל אביב ממשיך להיות שפוף, הפעם אחרי הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות: 1:0 לעירוני קרית שמונה. הפסד שעלה לצהובים הערב (רביעי) בהדחה מגביע הטוטו כבר ברבע הגמר. הקבוצה של שוטה ארבלדזה ניצחה משחק אחד בלבד בשבעת האחרונים וכבשה במהלכם רק שני שערים. הצהובים (הערב בכחול) הציגו יכולת חלשה מאוד, נראו כבויים וירדו מנוצחים תחת הגשם הכבד בצפון.

מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף יחליטו ב-24 השעות הקרובות האם לסיים את ההתקשרות עם ארבלדזה או לתת לו לפחות צ'אנס לעשות משהו עם הקבוצה ביום שבת מול הפועל אשקלון. גורם במועדון אמר אחרי ההפסד לקרית שמונה: "השחקנים חסרי ביטחון. כולם מרוסקים. זה נראה רע מאוד וצריך כאן זעזוע. אין מנוס מהחלפת המאמן כי אי אפשר להחליף את כל השחקנים עכשיו. במצב בו מכבי תל אביב מצויה, רק מאמן חדש יכול לזעזע את הקבוצה שנראית גמורה".

אגב, למרות שארבלדזה הפגין ביטחון יחסי בסיום המשחק, לא מן הנמנע שהוא יחלט בעצמו בתוך זמן קצר שהוא הגיע למבוי סתום ושהוא אינו יכול עוד להוציא יותר מהשחקנים. בסביבתו של המאמן אמרו הלילה: "שוטה נאכל מבפנים, הסיטואציה קשה לו מאוד, בעיקר כי הוא יודע עד כמה ג'ורדי מאוכזב. אל תתפלאו אם הוא בעצמו יחתור לסיום ההתקשרות כדי שזה יהיה יותר נוח לקרויף".

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אדריאן הרבשטיין
"אין מזל, אין רצון, כאילו הכול נגדנו". ארבלדזה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה, סיכם: "קשה להסביר שוב מה קרה. פתאום משהו נעלם. ההסבר פשוט - אנחנו צריכים שערים. זה נראה שאין לנו מזל, אין רצון, כאילו הכול עובד נגדנו. אבל אסור לוותר. לפעמים צריך להילחם יותר, לרצות יותר וזה נראה כאילו אנחנו מוותרים מהר מדי. אני תמיד נלחם עד הסוף. ציפיתי לגישה אחרת לגמרי, זה הכול עניין של גישה".

יוסי בניון הוסיף: "אכזבה גדולה, ברור שהתקופה הזו קצת פחות טובה. אנחנו כמעט לא מבקיעים במשחקים האחרונים אבל אין מה לעשות, צריך לנסות לתקן את הטעויות, לשפר את הדברים בתקווה שנתחיל לנצח והביטחון יחזור אלינו".

הקשר הוותיק הוסיף: "ברור שהביטחון נפגע כשמשחק אחרי משחק אנחנו לא מבקיעים. המועדון הזה רגיל לנצח כמעט כל משחק, זה כדור שלג אבל יש פה מספיק שחקנים מוכשרים שצריכים לעצור את זה. בשבת יש משחק חשוב נגד אשקלון ואנחנו חייבים לחזור לשגרה ולנצח. אנחנו מאמינים בעצמנו, העונה עוד מוקדמת ואפשר לצמצם את הפערים".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הפסידה לקרית שמונה 1:0 והודחה מגביע הטוטו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully