וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "עברנו תהליך של חיבור, השחקנים נכנסו לשיטה"

מאמן מכבי תל אביב יחפש ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות מול אנאדולו אפס, שהגיעה ארצה במאזן 5:4 ביורוליג. פראסוביץ': "מכבי נהדרת, נצטרך לשחק הגנה מצוינת" (ה', 21:05, ערוץ 5)

מערכת וואלה!

לאחר הטיול מול מכבי קרית גת, תקווה מכבי תל אביב להאריך את רצף הניצחונות שלה לשישה בכל המסגרות כשתארח מחר (חמישי, 21:05, ערוץ 5) את אנאדולו אפס במסגרת המחזור העשירי ביורוליג. מדובר במפגש הראשון בין הקבוצות מאז דצמבר 2011, כשמכבי תל אביב מוליכה על הטורקים 3:7.

רמי הדר אמר לקראת המשחק: "המשחק מחר הוא משמעותי מאוד. עברנו תהליך של חיבור. היינו זקוקים לזמן. השחקנים נכנסו לשיטה ואנחנו משתדלים לבצע אותה. המשכיות צריך לעשות על המגרש, צריכים לבוא ולנצח את המשחק מחר".

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר עם עוזריו ליאור ליובין, טים פאנינג. מור שאולי
לא יהיה פשוט. רמי הדר/מור שאולי

מנגד, אפס התאוששה מההפסד בדרבי לפנרבחצ'ה עם 100 נקודות שהמטירה על הכוכב האדום בלגרד, אך היא עדיין במאזן שלילי באירופה של 5:4. מאמנה ולימיר פראסוביץ' אמר: "אנחנו פוגשים את הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב שלה עד כה. מכבי קבוצה מצוינת עם אתלטים גדולים וקשה לשחק מולה בתל אביב, יש לה קהל נהדר. נצטרך לשחק הגנה מצוינת כדי להשאיר לעצמנו הזדמנות לנצח".

ג'ייסון גריינג'ר הוסיף: "יהיה משחק קשה מאוד, מכבי קבוצה סולידית ומוכשרת שמשחקת כדורסל מצוין עכשיו. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ואני מקווה שננצח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי תל אביב באימון. מור שאולי
המומנטום יימשך? שחקני מכבי תל אביב/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully