וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מרגיש שהפסדנו בגמר גביע, זה כואב לי מאוד"

29.11.2016 / 23:12

מאמן הפועל תל אביב התייחס ל-2:2 מול הפועל חיפה ולהדחה מגביע הטוטו. שוינפלד, שפתח: "לא יודע מה יהיה". אלי כהן על רואש: "לא מגיב". ענר שכטר: "הלוואי שתהיה לי קריירה כמו של איתי"

שחקני הפועל תל אביב ארון שוינפלד, דולי מנגה. מגד גוזני
לא מוכן לדבר. שוינפלד/מגד גוזני

הפועל תל אביב נפרדה הערב (שלישי) מגביע הטוטו. הקבוצה של גיא לוזון, שהובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה במשחק הראשון בין השתיים ברבע הגמר, הובילה כבר 0:2, אבל ספגה פעמיים במחצית השנייה וסיימה ב-2:2 ששלח את הקבוצה של אלי כהן לחצי הגמר. הפועל חיפה איבדה את שלומי ארבייטמן וז'וליו סזאר שנפצעו והם בספק למשחק הליגה הקרוב.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. מגד גוזני
מאוכזב. לוזון/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "אני האמנתי בלב שלם, גם לפני המשחק, שאנחנו יכולים לכבוש ארבעה שערים ולנצח. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לכבוש ארבעה שערים. אם אחרי כל כך הרבה מצבים, אנחנו מסיימים בתיקו, אני מרגיש כאילו הפסדנו בגמר גביע. אני מתוסכל שלא היינו מספיק רעים כדי לגמור את המשחק. זה כואב לי מאוד, אבל צריך להמשיך.

"אנחנו עובדים ועובדים קשה כדי לשפר. גם את הפן ההתקפי. המשחק האחרון נגד רעננה, לא נהניתי בו. שחקנים לא יצאו מספיק קדימה, לא הייתה מספיק תנועה בהתקפה. היום היינו יותר דינמיים. אני מתוסכל מהתוצאה, אבל מתרכז כבר במשחק הבא". על חן עזרא: "הפסדנו אותו לחודש וחצי או חודשיים, היום זה היה המשחק הראשון שהוא שיחק 90 דקות. זה עוד שלב בבנייה שלו ולא היה לי אף פעם ספק ביכולת שלו". על ארון שוינפלד: "אלטמן היה פצוע בקרסול ורציתי בכל הכוח לנצח ולעלות. אני התכוננתי כאילו זה גמר גביע. הוא שחקן המועדון וראיתי לנכון להשתמש בו היום. ברור שדאגתי כשארון ספג מכה בראש, אבל אני תמיד חושש כשמישהו נפגע".

על המשחק הקרוב של הפועל תל אביב מול בני יהודה, אמר לוזון: "אין לי אף פעם חששות מיריבות, אני תמיד מאמין בעצמי ובקבוצה שלי".

חלוץ הפועל תל אביב ארון שוינפלד אמר: "תמיד כיף לשחק עם החברים והקבוצה. נהניתי מזה. אני לא רוצה לדבר על כלום חוץ מהמשחק הערב. זה עוד משחק בשביל המועדון ועם החברים, היה כיף לשחק עם כולם. אני לא יודע, כמו שאמרתי אני לא יודע לגבי העתיד ולא יודע מה יהיה. אני רק נהניתי מהמשחק היום".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה העפילה לחצי גמר גביע הטוטו אחרי 2:2 מול הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה אלי כהן. מגד גוזני
מרוצה מהעלייה. כהן/מגד גוזני

מאמן הפועל חיפה אלי כהן: "במחצית הראשונה שיחקנו קטסטרופה, אולי היינו שאננים, היה ריפיון מסוים. את המחצית השנייה פתחנו טוב יותר, השער של שכטר שחרר קצת לחץ. אני שבע רצון מהעלייה לשלב הבא ומהשילוב של הצעירים, שהוכיחו שלהפועל חיפה יש בסיס טוב לשנים הבאות".

על האוהדים שקללו אותו אמר כהן: "זה לא פשוט, אבל זה דבר שמלווה אותי מתחילת השנה. סיימנו ב-2:2, הקבוצה שיחקה לא רע, הקהל זה הקהל, זכותו להביע את מה שהוא רוצה". על התקרית עם אושרי רואש: "כל מה שהיה לי להגיד אני אמרתי. העניינים ילובנו במסגרת הקבוצתית ומעבר לזה אני לא מעוניין להגיב. נשב עם יואב כץ ונחליט, אני לא חושב שזה לפורום הזה".

חלוץ הפועל חיפה ענר שכטר, שכבש את השער הראשון של קבוצתו, הוסיף: "תודה רבה, זה שער ראשון ברמה של ליגת העל, אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות ושלקחתי אותה. אין ספק שהפועל תל אביב לחצה אותנו ברוב שלבי המשחק והיה קשה לצאת להתקפות, יצאנו טוב פעם אחת ואני שמח שיצא לי לכבוש". על אחיו: "איתי הוא רמה אחרת, הוא ברמה גבוהה מאוד ועשה דברים גדולים בקריירה. אני אשמח לעשות חצי ממה שהוא עשה וזה יהיה בשבילי כיף גדול. אני מקווה שאלי ייתן לי עוד הזדמנויות ואני מקווה שאוכל להראות את מה שהראיתי היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully