וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב: ארבלדזה ויתר על אימון מסכם

הצהובים ינסו לצאת מהמשבר בגומלין רבע גמר גביע הטוטו, אליו הם מגיעים עם יתרון 2:3 (ד', 21:00, 5+ לייב). ברק לוי עשוי לפתוח בשער. אחמד עאבד צפוי לפתוח בהרכב של המארחת

רבע גמר, גומליןמחצית30/11/2016
עירוני קרית שמונה
    0
      מכבי תל אביב
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      עירוני קרית שמונה:

      תומר קשטן יערוך את הופעת הבכורה שלו כמאמנה של עירוני קרית שמונה. קשטן עבר עם השחקנים באסיפת הווידאו על הנקודות החזקות והחלשות שלהם לדעתו והבהיר עד כמה חשוב להעפיל שלב, מבחינת המוראל והביטחון של הקבוצה. עודד אלקיים ושלומי אזולאי הקשר פצועים ולא יהיו בסגל, אך עושה רושם שקשטן לא יעלה עם הרכב שיכלול רק מחליפים וינסה להדיח את סגנית האלופה מהמפעל.

      מכבי תל אביב:

      אף שמחר (רביעי) מצפה לה הגומלין בקרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו, החליט היום המאמן שוטה ארבלדזה לאפשר מנוחה לשחקנים ובאופן יוצא דופן, לא לקיים אימון ביום שלפני משחק. "הסגל קצר לנוכח כל הפצועים ויש לנו גם משחק כבר בשבת, אז המאמן החליט לתת מנוחה, אפילו שזה יום לפני משחק", הסבירו במועדון.

      אוסקר סקאריונה, טל בן חיים החלוץ ועדן בן בסט שוב לא יהיו בסגל, כפי שהיה ביום ראשון מול בני יהודה בליגה. בן בסט היה טוב במשחק הקודם בגביע הטוטו, בו ניצחה מכבי תל אביב 2:3, כאשר הוא כבש צמד, אך כאמור, הפעם הוא לא יוכל לסייע.

      ארבלדזה מתלבט האם ללכת על הרכב של מחליפים או לשלב גם שחקני הרכב ראשון. בכל מקרה, הובהר לשחקנים כי הקבוצה חייבת לנסות ולצאת מהמשבר שלה, גם דרך המשחק הזה. ברק לוי, שתפס את עמדת שוער המשנה לאחרונה, עשוי לפתוח ולשחק לראשונה העונה. גם דור פרץ, שלא היה בסגל זמן רב, עשוי לקבל הזדמנות.

      מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
      הלחץ גדול. ארבלדזה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: קרית שמונה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully