וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: בכר יעלה עם המחליפים, אבו עביד וג'אבר יקבלו הזדמנות

אוחיון ותורג'מן יפתחו כמגנים בגומלין רבע גמר גביע הטוטו (ד', 19:00, 5 לייב), גורדנה ושבתאי בקישור. השניים שחל פיחות במעמדם אצל הירוקים יהיו ב-11, וכך גם מוגרבי ובן דוד

רבע גמר, גומליןמחצית30/11/2016
הפועל באר שבע
    0
      מכבי חיפה
      יוסי ציפקיס

        הפועל באר שבע:

        ברק בכר תרגל את ההרכב שלו לקראת גומלין רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב), ולפיו נראה שגיא חיימוב יפתח בשער. בחוליית ההגנה תורגלו מתן אוחיון, לואי טהא, עמית ביטון ובן תורג'מן. בכך, המאמן מתכוון כנראה לתת מנוחה לרביעיית ההגנה שלו. בקישור, בכר מעדיף לתת אשראי לשחקנים שפחות שותפו לאחרונה, כמו יובל שבתאי ורועי גורדנה. לצידם ישחקו אובידיו הובאן ומיכאל אוחנה. גורדנה יעלה בהרכב לאחר תקופה ארוכה בה לא שיחק (מאז המשחק הקודם מול מכבי חיפה, בו כבש ב-2:2). בהתקפה תרגל המאמן את מוחמד גדיר ובן שהר. המועדון החתים לעוד שנתיים את הפיזיולוג הראשי, לוקאש בוזטניק הפולני. בחודשים האחרונים, בעקבות עומס שנוצר, התפקיד שלו הפך להיות משמעותי מאוד ולכן בכר החליט להשאירו.

        איאד אבו עביד מכבי חיפה. ברני ארדוב
        ינסה להוכיח את עצמו. אבו עביד/ברני ארדוב

        מכבי חיפה:

        אחרי 2:2 ביתי במשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, מכבי חיפה קיימה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק הגומלין מול הפועל באר שבע. רנה מולנסטיין שוחח כבר אתמול עם השחקנים ואמר להם "אני מתכוון לשתף את המחליפים". מהאימון היום עולה כי הבלם מארק ואליינטה, שסובל משטף דם בשוק, לא כשיר למשחק.

        בעקבות פציעתו של עאיד חבשי, יונתן לוי עשוי לפתוח לצד איאד אבו עביד במרכז ההגנה, כשמולנסטיין עדיין מתלבט ועשוי לשחק גם עם אחד הבלמים היותר ותיקים, דקל קינן או גארי קגלמאכר, לצדו של הבלם שהגיע מהפועל תל אביב. ההפתעה הגיעה מכיוון שי בן דוד הצעיר, שתורגל בעמדת המגן השמאלי. בקישור, המאמן החליט לפתוח עם שניים משחקני ההרכב שלו, קמיל ואצק ורועי קהת. עטאא ג'אבר ופיראס מוגרבי אמורים לקבל גם הם הזדמנות בהרכב. בהתקפה, ניקיטה רוקאביציה יפתח על הספסל, כשמי שיפתח בחוד הוא שובל גוזלן.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אוראל גרינפלד
        אצטדיון: טרנר
        קהל: 8941

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully