וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון מאמני הכדורסל דורש להפסיק את פעילות עירוני רמת גן

28.11.2016 / 18:05

בעקבות העובדה כי המאמן עידן פלדה, שהוחלף השבוע באבי סוכר, לא קיבל את שכרו מתחילת העונה, דורשים בארגון המאמנים להפסיק את פעילות הקבוצה. רובי בלינקו: "קבוצה שעוברת על החוק לא יכולה לחנך ילדים"

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. מגד גוזני
"אם לא רוצים אותו, למה לא מפטרים אותו?". בלינקו/מגד גוזני

ארגון מאמני הכדורסל בישראל פנה היום (שני) לבקרה התקציבית באיגוד הכדורסל, בדרישה להפסיק את פעילותה של עירוני רמת גן מהליגה הלאומית. בדרישה נכתב כי בניגוד לשאר שחקני הקבוצה, המאמן עידן פלדה, שהוחלף השבוע על ידי אבי סוכר, לא קיבל את שכרו במשך חודשיים במכוון, ובניגוד גמור להסכם בין הצדדים. במכתב שנשלח מטעם הארגון, מצוין כי הבקשה להפסקת פעילות היא עד שהשכר ישולם למאמן במלואו, על פי ההסכם.

"קבוצה שלא משלמת שכר עוברת על החוק, ומי שעובר על החוק לא יכול לשמש דוגמא ולא יכול לחנך ילדים", אמר יו"ר ארגון המאמנים, רובי בלינקו, בהודעה לעיתונות מטעם הארגון, "הבקרה צריכה להפסיק את הפעילות של רמת גן, שמתעללת בעידן פלדה. פעם אחת הביאו מאמן אחר שיישב באימון שלו, פעם אחרת מכפישים אותו בתקשורת ועושים הכל כדי שהוא יתפטר, ועכשיו מלינים שכר. אני לא מבין, אם אתם לא רוצים אותו, תפטרו אותו וכל אחד ייצא לדרך חדשה, אבל למה להתנהל בצורה כזו? זו תרבות הספורט שאנחנו רוצים?".

לפני כשבועיים החליטו ברמת גן לצרף את מיקי דורסמן לצוות הקבוצה כמנהל מקצועי, אך לאחר שבוע החליטו הצדדים להפרד. רמת גן, שפתחה את העונה ברגע האחרון אחרי שבמשך תקופה ארוכה היה חוסר וודאות לגבי עתידה, ניצחה רק משחק אחד מתוך שבעת מחזורי הפתיחה והיא מדורגת במקום האחרון בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully