וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ליברפול עלתה לחצי הגמר עם 0:2 מול לידס

שער של אוריגי (76) ושל וודברן, שהפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות המועדון בגיל 17 ועוד 45 ימים (שבר את שיאו של אואן), סידרו לקלופ ניצחון 12 ב-15 המשחקים האחרונים. האל הדיחה את ניוקאסל

דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. רויטרס
שני שערים בשלושה ימים. אוריגי/רויטרס

המפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל האנגלי, גביע הליגה, הגיע היום (שלישי) לשלב רבע הגמר. ליברפול עלתה לארבע הגדולות לאחר שניצחה 0:2 את לידס. במשחק המקביל הצליחה האל סיטי לעבור את ניוקאסל לאחר 1:1 ב-120 דקות ודו קרב פנדלים.

ליברפול - לידס 0:2

הקבוצה של יורגן קלופ השיגה ניצחון 12 ב-15 משחקיה האחרונים בכל המסגרות ושני ברציפות באותה התוצאה בדיוק אחרי הניצחון מול סנדרלנד בשבת. ליברפול, שהפסידה בעונה שעברה בגמר גביע הליגה אחרי דו קרב פנדלים למנצ'סטר סיטי, תנסה לזכות בתואר השנה.

ליברפול כבשה את הראשון בדקה ה-76. טרנט אלכסנדר ארנולד בן ה-18 העביר כדור רוחב יפה, דיבוק אוריגי התגנב בין השוער לבלם ודחק מקרוב פנימה את ה-0:1. אגב, החלוץ הבלגי הכישרוני כבש בשבת בדקה ה-75 את ה-0:1 והפעם עשה את זה דקה מאוחר יותר. השער השני הגיע כעבור חמש דקות בדקה ה-81. המייטי רדס ביצעו התקפה קבוצתית לתפארת שנסתיימה עם מסירת רוחב של אוריגי המצוין לג'ורג'יניו ויינאלדום, שהמשיך עם קטנה לבן וודברן הוולשי בן ה-17 ועוד 45 ימים, שבעט חזק פנימה את ה-0:2. בכך הפך וודברן לכובש הצעיר בתולדות המועדון ושבר את שיאו של מייקל אואן.

האל סיטי - ניוקאסל 1:1 אחרי 120 דקות (1:3 בדו קרב פנדלים)

הקבוצה מהפרמיירליג הצליחה לעבור את מוליכת ליגת המשנה אחרי 120 דקות ודו קרב פנדלים. מוחמד דיאמה העלה את המג'פייז ליתרון בדקה ה-98, רוברט סנודגראס איזן כעבור דקה בלבד. עוד לפני כן, דיומרסי אמבוקני הורחק בדקה ה-89. בדו קרב הפנדלים הצליחה האל סיטי לעלות אחרי שג'ונג'ו שלבי, דווייט גייל ויואן גופראן החמיצו שלושה מארבעת הפנדלים של ניוקאסל, בעוד הנמרים כבשו שלושה משלושה פנדלים.

בן וודברן שחקן ליברפול. רויטרס
הכובש הצעיר בתולדות ליברפול. וודברן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully