וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ארגנטינה זכתה בגביע דייויס לראשונה בתולדותיה לאחר 2:3 על קרואטיה

הקרואטים כבר היו על סף ניצחון כשהוליכו 1:2 וצ'יליץ' הוביל 0:2 על דל פוטרו, אך דלפו עשה קאמבק גדול והשווה ל-2:2. דלבוניס סגר את הסיפור מול קרלוביץ' בשלוש מערכות חלקות

נבחרת הדייויס של ארגנטינה חוגגת. רויטרס
הארגנטינאים חוגגים בסיום/רויטרס

נבחרת הדייויס של ארגנטינה זכתה הערב (ראשון) לראשונה בתולדותיה בגביע היוקרתי, לאחר ניצחון 2:3 על נבחרת קרואטיה בסיכום הכללי. היום הגדול של הארגנטינאים נפתח בפיגור 2:1 במשחקים והיה קרוב לסיום כאשר מארין צ'יליץ' הוביל 0:2 במערכות על חואן מרטין דל פוטרו, אך הארגטינאי ביצע קאמבק מדהים, ניצח את יריבו וההכרעה עברה למשחק החמישי בין איבו קרלוביץ' ופדריקו דלבוניס. האחרון עמד בלחץ, ניצח 0:3 והעניק לארגנטינה ניצחון ראשון בהיסטוריה, לאחר שהפסידו בעבר ארבע פעמים בגמר הטורניר.

המשחק החמישי היה בשליטת דלבוניס מהפתיחה, שקיבל הרבה אנרגיות מהקהל הארגנטינאי, שבר במשחקון השישי וניצח את המערכה הראשונה 3:6. גם במערכה השנייה דלבוניס היה הראשון ששבר, וגם היא הסתיימה בניצחון די קל שלו, 4:6. במערכה השלישית היה נראה שלקרלוביץ' נגמרו האנרגיות לגמרי, ודלבוניס לא התקשה בדרך ל-2:6 וניצחון בהתמודדות כולה. קודם לכן, נערך המשחק הדרמטי של הערב, כאשר בתום ארבע שעות ו-53 דקות של משחק ניצח דל פוטרו את צ'יליץ'. מדליסט הכסף מריו 2016 גילה אופי יוצא דופן, חזר מפיגור של שתי מערכות וניצח 7:6 (4), 6:2, 5:7, 4:6, 3:6.

תוצאות המפגש:

מארין צ'יליץ' - פדריקו דלבוניס 3:6, 5:7, 6:3, 6:1, 2:6
חואן מרטין דל פוטרו - איבו קרלוביץ' - 4:6, 7:6 (6), 3:6, 5:7
מארין צ'יליץ' ואיבן דודיג - חואן מרטין דל פוטרו ולאונרדו מאייר 6:7 (2), 6:7 (4), 3:6
חואן מרטין דל פוטרו - מארין צ'יליץ' 7:6 (4), 6:2, 5:7, 4:6, 3:6
פדריקו דלבוניס - איבו קרלוביץ' 3:6, 4:6, 2:6

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
דל פוטרו לאחר המותחן/רויטרס

איבו קרלוביץ' - פדריקו דלבוניס 3:0

מערכה 1:

חמשת המשחקונים הראשונים בהתמודדות הסתיימו ללא הפתעות, כשכל אחד מהשחקנים מצליח לשמור על ההגשות שלו. במשחקון השישי דלבוניס הצליח להתעלות ושבר את יריבו בדרך ל-2:4. הארגנטינאי המשיך במומנטום, שמר על ההגשות ועלה ל-2:5. קרלוביץ' השיג משחקון נוסף, אך דלבוניס היה מרוכז, ניצח את המשחקון האחרון ועלה ל-0:1 במערכות, אחרי 3:6.

מערכה 2:

כמו במערכה הראשונה, גם הפעם השחקנים שמרו על ההגשות בפתיחה, כשקרלוביץ' עושה זאת למרות שלוש שגיאות כפולות. ביתרון 2:3 הקרואטי היה קרוב לשבור, אך דלפוניס עמד בלחץ והשווה ל-3:3. במצב של 4:4, דלבוניס שוב התעלה והשיג את השבירה המיוחלת. הארגנטינאי קיבל הרבה אנרגיות מהקהל, שיחק טוב גם במשחקון האחרון וניצח 4:6.

מערכה 3:

במערכה השלישית נראה שלקרלוביץ' נגמרו האנרגיות, בעוד דלבוניס ממשיך להתלהב מהקהל הארגנטינאי. במצב של 1:1, דלבוניס הצליח לשבור ועשה עוד צעד לקראת התואר. עד הסיום דלבוניס שלט במערכה, ניצח את יריבו 2:6 ונתן את האות לחגיגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פדריקו דלבוניס טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
עמד בלחץ. דלבוניס/רויטרס

מארין צ'יליץ' - חואן מרטין דל פוטרו 3:2

מערכה 1:

צ'יליץ' פתח חזק, עלה ל-0:40 על ההגשות של יריבו, שבר מיד וברח ל-0:3 במערכות. דל פוטרו השיג אפשרויות שבירה ראשונות במשחקון החמישי אך לא הצליח לנצל אותן והמארח עלה ל-1:4. במשחקון השביעי הצליח הארגנטינאי לשבור בחזרה והשווה ל-4:4. משם והלאה קיבלנו דרמה שהלכה לשובר שוויון, שם הרים את עצמו צ'יליץ' וניצח 6:7 (4).

מערכה 2:

צ'יליץ' שבר במשחקון החמישי ועלה ל-2:3 במערכות. המומנטום של הקרואטי נמשך עם שבירה נוספת שהטיסה אותו ל-2:5. דל פוטרו שנראה חסר אונים עד אותו רגע הצליח להשיג שתי אפשרוית שבירה אך לא ניצל אותן, והסט השני הסתיים ב-2:6 לזכות הקרואטי, מרחק נגיעה מניצחון במפגש.

מערכה 3:

דל פוטרו השיג שתי אפשרויות שבירה גם במשחקון ההגשה הראשון של יריבו אך לא הצליח לנצל גם אותן (1 מ-10 בשבירות עד אותו רגע) ואחרי שמונה משחקונים הראה לוח התוצאות על 4:4. במשחקון ה-12 סוף סוף הצליח דלפו לשבור, מה שסידר לו ניצחון 5:7 במערכה.

מערכה 4:

צ'יליץ' השיג אפשרות שבירה אך לא הצליח לנצל אותה ודל פוטרו הוליך 1:2. במשחקון הרביעי היה תורו של הארגנטינאי לעלות ל-15:40 על ההגשות של יריבו, אך צ'יליץ' חזר עם שני אייסים וניצל. ההמשך היה צמוד ודרמטי, ובמשחקון העשירי עלה דלפו ל-0:40 על ההגשות של צ'יליץ', ניצל את נקודת השבירה השלישית, ניצח 4:6 וכפה מערכה חמישית ומכרעת.

מערכה 5:

צ'יליץ' פתח בסערה ושבר, אך דלפו מיד השיב עם שבירה משלו. אחת נוספת במשחקון השמיני העלתה אותו ל-3:5, ומשם הקרואטי כבר לא חזר. זה נגמר ב-3:6 עצום לדל פוטרו.

שחקן העבר דייגו מראדונה בגמר גביע דייויס בין קרואטיה, ארגנטינה. AP
סוף סוף גביע. מראדונה/AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה דייויס. רויטרס
טירוף ביציעים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully