וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו נשאר כריסטיאנו": בריאל מדריד מודאגים לקראת הקלאסיקו

רונאלדו זכה למחמאות לקראת ברצלונה: "המנהיג שוב לקח אחריות", בזמן שבנזמה וחאמס ספגו ביקורת. זידאן, שעקף את מוריניו, פפ ולואיס אנריקה, ביקר: "היה חסר לנו קצת מכול דבר"

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את ספורטינג חיחון

שבוע לפני הקלאסיקו, ריאל מדריד רשמה הערב (שבת) 1:2 דחוק על ספורטינג חיחון ותגיע למפגש מול האלופה בעמדה נהדרת. הבלאנקוס נאלצו להסתדר ללא גארת' בייל, קסאמירו ואלברו מוראטה הפצועים כאשר על ההצגה ניצח, שוב, כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי עקף את ליאונל מסי בדירוג הכובשים של הליגה הספרדית ועם צמד עלה למאזן של עשרה שערי ליגה העונה.

רונאלדו שמר על יציבות ולפני ששנת 2016 מסתיימת, רשם יותר מ-50 שערים בשנה קלנדרית בפעם השישית ברציפות. התקשורת במדריד שמרה את השבחים לכוכב הערב, בזמן ששאר שחקני אלופת אירופה הציגו יכולת פושרת וספגו ביקורת חרף פער שבע הנקודות מהמקום השני.

עוד בנושא:

ריאל מדריד גברה 1:2 על חיחון, צמד לרונאלדו
ראשון בספרד: בארסה נגד "קללת אנואטה", גרנאדה אצל סלטה ויגו

"המנהיג לקח אחריות, אבל איפה היו השאר?", רתחו ב'מארקה'. 'אס' מצדו בחר להחמיא למלך השערים: "כריסטיאנו הוא כריסטיאנו, אצל רונאלדו העסקים ממשיכים לתקתק כרגיל". אלפרדו רנאלדו מהעיתון המדרידאי ביקר: "דויה צ'ופ היה יכול לקלקל את ההכנות לקאלסיקו וקזז בצורה אכזרית את הפער. רונאלדו שוב פתר את הבעיות בהתקפה כאשר קארים בנזמה וחאמס רודריגס רק הוכיחו כמה התלות בו קשה, הניצחון הזה מדאיג הרבה יותר ממרגיע לקראת ברצלונה".

זינדין זידאן סיפר בסיום: "אין ספק שהיה לנו קשה, זה היה משחק חשוב מאוד ואני שמח שניצחנו. חשוב שנשכח מהיכולת הפושרת, כי לא שיחקנו בסגנון שלנו. היה חסר לנו קצת מכל דבר. אני לא מרוצה מהיכולת שלנו, עשינו לעצמנו את החיים קשים יותר".

מאמן הבלאנקוס המשיך לבקר: "קורה לעיתים שמשחקים פחות טוב, אבל היכולת הערב הייתה דלה מדי. המשחק היה בידיים שלנו ואיבדנו אותו לרגעים", על רצף המשחקים שלו ללא הפסד שעלה ל-31 סיכם זיזו: "זה נחמד וכיף, אבל מה שחשוב בשבילי הוא מה נעשה בסיום העונה. הייתי שחקן במועדון הזה ואני יודע שמה שחשוב בו זה התארים, לא רצפים. אני בטוח שאם נמשיך בדרך שלנו, היא תביא אותנו למקומות טובים".

ועדיין, זידאן עם נתונים מרשימים כאשר הוא קטף 83 נקודות מ-32 מחזורי הליגה האחרונים, חסר תקדים. קצב צבירת הנקודות של מאמן ריאל הציב אותו במקום הראשון בתולדות המאמנים בליגה הספרדית כאשר במקום השני ניצב פפ גווארדיולה (81) ואחריו מנואל פלגריני (80), לואיס אנריקה (78) וז'וזה מוריניו (77), חסר תקדים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully