וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המפלה בבאר שבע: מכירת חיסול באינטר, וראטי בדרך?

באיטליה טוענים שההשפלה בטרנר תביא למכירתם של יובטיץ', מלו, סאנטון וביאביאני, גביגול יושאל בקרוב. דיווח: הנראזורי יוציאו 150 מיליון יורו בקיץ הבא, גם חאמס על הכוונת

אסן גנוקורי שחקן אינטר. ברני ארדוב
שלב הסקות המסקנות הגיע/ברני ארדוב

ההפסד המדהים להפועל באר שבע חרץ את גורלה של אינטר בליגה האירופית, ועל פי דיווחים באיטליה עלול לגרום לזעזוע גדול בקרב הנראזורי. בגאזטה דלו ספורט טוענים שאי העליה לשלב הבא - לראשונה בתולדותיה - תעלה לקבוצת הפאר לא פחות מ-15 מיליון יורו, ובמועדון החליטו לדלל את הסגל בהתאם.

מי שעלולים לשלם את המחיר הם גבריאל ברבוסה, סטבן יובטיץ', פליפה מלו, דוידה סאנטון וג'ונתן ביאביאני. השם המפתיע ביותר ברשימה הזו הוא גביגול, כמובן, שנרכש מסנטוס תמורת 29.5 מיליון יורו בחודש אוגוסט, אך כבש שער אחד בלבד בליגה עד כה, מיעט לשחק תחת פרנק דה בור וממעט לשחק גם תחת המאמן החדש סטפנו פיולי. באיטליה משוכנעים שבינואר הקרוב הוא יושאל לקבוצה קטנה יותר, כשפסקארה, אמפולי ובולוניה מועמדות.

בעוד מלו, יובטיץ' וביאביאני הוזכרו כמועמדים לעזוב כבר זמן מה, שמו של סאנטון הצטרף לרשימה הזו כעת, כשעל פי דיווחים, אינטר תסכים לוותר עליו "עבור המחיר הנכון".

עוד בנושא:

הלם באיטליה: "ההשפלה הגדולה בתולדות אינטר. בוזגלו פרובקטור"

שחקן אינטר, גבריאל ברבוסה. GettyImages
לא מספק את הסחורה. גביגול/GettyImages

ומה יהיה בעונה הבאה? באיטליה טוענים שהנראזורי מוכנים להוציא בקיץ הבא לא פחות מ-150 מיליון יורו על חיזוק, כששתי המטרות העיקריות הן קשר ריאל מדריד חאמס רודריגס וקשר פריס סן ז'רמן מריו וראטי.

על פי "טוטוספורט" גם שחקן ההגנה של בנפיקה ויקטור לינדלוף נמצא על הכוונת, וכמוהו גם המגן של קורינתיאנס, גילרמה אראנה, שמבוקש גם במנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully