וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "להיות פה, עם כל כך הרבה ארגנטינאים, זה מרגש אותי"

כדורגלן העבר האגדי הגיע לעודד את הנבחרת שלו בגמר גביע דייויס מול קרואטיה בזאגרב, תלה שלט בתא שלו ואמר: "דיברתי עם דלפו והוא מאושר, אז גם אני מאושר. הנבחרת הזו נהדרת"

דייגו מראדונה כדורגלן עבר ארגנטינאי בגמר גביע דייויס בין קרואטיה לארגנטינה. רויטרס
הגיע לתמוך. מראדונה/רויטרס

נבחרת ארגנטינה מתמודדת בסוף השבוע הזה מול קרואטיה בגמר גביע דייויס. הדרום אמריקאים רוצים מאוד לזכות בתואר בפעם הראשונה בהיסטוריה שלהם ומי שהגיע לתמוך בטניסאים שלהם הוא לא אחר מאשר דייגו מראדונה. כדורגלן העבר האגדי הגיע לאולם בזאגרב מוקדם כשהוא חמוש בדגל עידוד, אותו תלה בתא הצפייה שלו.

"להיות בגמר, העובדה שאנחנו בכלל פה, היא גאווה ענקית לכל הארגנטינאים", אמר מראדונה, "אני חושב שהסיכויים הם 50-50. אני חושב שלנבחרת שלנו יש את מה שצריך כדי לזכות בתואר. מה שלא יקרה, זה רגע ענק לטניס הארגנטינאי. בשביל ספורטאים ברמה הכי גבוהה, כאלה ששיחקו בגביע העולם, הדבר הכי חשוב הוא ליהנות מהרגע הזה. לדעת שהגעת לשלב הזה, לדעת שאתה מתחרה ברמה הגבוהה ביותר ושעשית הרבה כדי להגיע לשלב הזה. אם אני הולך להישאר כאן לכל הגמר? אני כאן עד הכדור האחרון".

מראדונה, ששוהה באותו המלון בו שוהה חואן מרטין דל פוטרו, המשיך ואמר: "השחקנים עכשיו יילחמו בשביל הקרובים שלהם שצופים בהם, בשביל החברים שלהם. להיות כאן במקום הזה זו הסיבה שאנחנו, הספורטאים בעילית, משחקים, בגלל זה התחלנו להתאמן והקרבנו הרבה דברים. זה לגעת בשמיים עם הידיים שלך. להיות כאן עם כל הקהל הזה זה דבר מיוחד. למצוא את עצמי כאן עם כל כך הרבה ארגנטינאים מרגש אותי מאוד. דיברתי עם דלפו והוא מאושר, גם אני ככה. הקבוצה הזו נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully