וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: באינטר נדהמו מהתקציב, השחקנים מקווים למענקים

25.11.2016 / 6:42

ראדי "בכושר שיא", גדיר "נהיה קילר", שהר "מצא בית", ובאינטר עדיין מופתעים מהתקציב הנמוך. הפועל באר שבע מהללת ומקבלת השראה מטוני סופרנו. השחקנים מקווים לבונוס גם במקרה של אי העפלה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. שלשום בערב אלונה ברקת ישבה עם נציגי ההנהלה של אינטר. בין היתר ראשי הנראזורי סיפרו לה שהתקציב העונתי שלהם נע סביב 230 מיליון יורו והתפלאו מאוד לשמוע שהתקציב של היריבה שלמחרת תנצח אותם בשנית עומד על 13 מיליון יורו בלבד. "only thirty?"', שאלו, וברקת חייכה וענתה "thirteen"". בסיום, קצת אחרי שהמהפך האדיר הושלם, ברקת כבר לא הייתה מאופקת כמו בעבר. בירידה לחדרי ההלבשה היא נראתה מחויכת יותר מאי פעם.

אין ספק שלברקת יש הרבה סיבות לחייך. השער של בן שהר בתוספת הזמן לבדו סידר לבאר שבע 240 אלף יורו ובסך הכל נכנסו אמש לקופה כ-360 אלף יורו יורו, מבלי להחשיב את ההכנסות ממכירת כרטיסים, חסויות וזכויות שידור. עד כה קיבלה באר שבע מענקים מאופ"א בגובה של כ-5.8 מיליון יורו, וכעת גם השחקנים כבר החליטו לשלוח נציגים שיישבו עם ברקת בנוגע לבונוסים על העפלה לשלב הבא. בכל מקרה, השחקנים טוענים, ברקת תדע "לצ'פר" אותם גם אם לא יודחו אחרי המשחק מול סאות'המפטון. מלבד השדרוג הכספי, באר שבע תצבור גם נקודות בדירוג האירופי ונראה שתהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות הראשון בו תשחק בעונה הבאה (בליגה האירופית או ליגת האלופות).

עוד בנושא:
בתוספת הזמן: באר שבע השלימה מהפך עם 2:3 עצום על אינטר
ברק בכר: "וואו, קאמבק מדהים". אלונה ברקת: "גאווה עצומה"
איטליה בהלם, אירופה צוחקת על אינטר: התגובות למהפך

אלבום למזכרת: התמונות מהמשחק ההיסטורי

שניים מגיבורי הניצחון, בוזגלו ושהר/ברני ארדוב

2. אוהדי הפועל באר שבע קיבלו השראה מ'הסופרנוס'. לפני שריקת הפתיחה הם הניפו שלט עם המשפט המיתולוגי של טוני סופרנו A wrong decision is better then indecision (בתרגום חופשי: עדיף לקבל החלטה שגויה מאשר לא להחליט בכלל).

הרבה מיושבי היציעים לא הבינו מדוע מה פשר השלט, אך בסיום הבינו שהוא למעשה חזה את העתיד. ברק בכר פתח עם שלושה בלמים, אך הבין מהר מאוד במחצית הראשונה שהמערך לא עובד והחליט עוד במהלכה לעשות חילוף ולהכניס את מהראן ראדי, קשר, על חשבון לואי טהא, בלם. בסופו של הערב, ראדי הוכתר על ידי רבים מהשחקנים למצטיין. "מהראן היה ענק. הוא פשוט נמצא בכושר שיא", אמר אחד השחקנים. "אין פלא שבקבוצה כבר אף אחד לא מדבר על אפשרות שיעזוב אלא רוצים להשאיר אותו כאן עוד ועוד".

למרות שהוחלף, גם טהא החמיא לבכר בסיום וכתב בדף הפייסבוק שלו "חילוף מנצח". המאמן הצליח גם עם שני החילופים השניים שלו כשמוחמד גדיר ובן שהר היו אחראים על שער הניצחון. שהר, שממשיך את הכושר הנהדר שלו, גם דיבר על עתידו ואמר "לא יודע להגיד אם זה המשחק הכי גדול שהייתי שותף לו, אבל הוא בהחלט אחד מהגדולים. אני חושב שהניצחון הזה הוא אחד הניצחונות הכי גדולים של קבוצה ישראלית". בנוגע לעתידו אמר: "אני אוהב את באר שבע ואם מדובר על קבוצה בארץ אני כמובן רוצה להישאר פה כי מצאתי בית אחרי הרבה זמן. ברור שאם תגיע הצעה מאירופה אשקול אותה לחיוב, כי לא ויתרתי על החלום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לואי טהא שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם מהראן ראדי. ברני ארדוב
חילוף מנצח. ראדי נכנס במקום טהא/ברני ארדוב

3. לפני כמה שבועות בני סכנין גיששה לגבי האפשרות להחזיר את מוחמד גדיר. החלוץ קיבל מסרים עקיפים, אך התמקד בשיקום מהפציעה שהשביתה אותו תקופה ארוכה. גדיר סבל מאוד בהליך השיקום הזה. לא פעם הוא הרגיש שהתרגילים חוזרים על עצמם ולא תורמים לו דבר. כנראה שבעבר הוא היה מרים ידיים, אבל הפעם הוא נעזר ביועץ המנטלי איתן עזריה והשקיע מאמצים כבירים כדי לחזור למיטבו. אתמול זה סוף סוף קרה, ואחרי הבישול המבריק שלו לבן שהר גם בסכנין וגם בקבוצות אחרות שרצו אותו מבינים שהוא כבר לא יעזור את באר שבע בינואר. גם בבאר שבע כבר מבינים שכבר אין צורך לחשוב על חלוצים אחרים, כמו עומר דמארי למשל. "גדיר נהיה קילר. יש לו הכל. הוא חזר מצוין מהפציעה והוא יישאר בקבוצה בוודאות", אמרו במועדון.

4. מתחילת העונה דובר רבות על האגו של שחקני האלופה. אתמול גם ברק בכר עמד למבחן ונאלץ למחול על כבודו. בדקה ה-80 אנתוני וואקמה כבר אמור היה להיות מוחלף. השלט כבר הבהב עם הספרה 9, אך הניגרי הגיב בתנועות ביטול לעבר הספסל. בכר הגיב במהירות וסימן למנהל הקבוצה אביתר אילוז לשנות את החילוף ולהוציא דווקא את אובידיו הובאן. "טוני הרגיש חם וברק רצה שחקנים חמים. מדברים הרבה על אגו בקבוצה אבל אין פה בכלל אגו, ההפך הוא הנכון", טענו במועדון. "גם לוסיו נתן לטוני לבעוט את הפנדל למרות שהוא היה אמור לבעוט. בכלל, החיבור בין השחקנים ובין כל הגורמים במועדון הוא פשוט אדיר".

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נהיה קילר. גדיר/ברני ארדוב

5. לא רק בשורות טובות היו לאנשי באר שבע אתמול. הבלם מיגל ויטור נפגע במהלך המשחק והרגיש כאבים חזקים בכתף. בקבוצה התעודדו מכך שלא מדובר בשבר, אך השחקן צפוי לקבל מנוחה ולא יהיה בסגל מול הפועל כפר סבא. גם לוסיו הרגיש כיווץ בשריר וגם הוא ככל הנראה יקבל מנוחה. דווקא לואי טהא שהוחלף במחצית הראשונה צפוי לפתוח, כשגם מתן אוחיון אמור לקבל צ'אנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully