וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם באיטליה: "ההשפלה הגדולה בתולדות אינטר. בוזגלו פרובקטור"

"אקס צ'לסי פירק את הנראזורי", "משוגע", "אינטר זרקה הכול לפח", "זו הייתה התאבדות המונית". באיטליה ובשאר אירופה מגיבים לסנסציה בטרנר, וגם: הציטוטים הקשים של פיולי ואיקרדי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

איטליה, ולמעשה אירופה כולה, נותרו הערב (חמישי) בהלם ספורטיבי עם הקאמבק המדהים של הפועל באר שבע, שחזרה מ-2:0 ל-2:3 בדקה ה-93 בבית מול אינטר. בעוד שבבירת הנגב חגגו את הניצחון הענק, שהשאיר להם סיכוי להעפיל לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית, הרי שהנראזורי הודחו מהמפעל בבושת פנים וצפויים לספוג כעת הרבה מאוד אש.

"אסון לאינטר בישראל", קראה הכותרת הראשית של ה"גאזטה דלו ספורט", "זו הייתה התאבדות המונית במדבר שבנגב ואינטר נפרדת מהליגה האירופית בצורה הכי עצובה שיש".

עוד בנושא:

באר שבע חזרה מ-2:0 ל-2:3 מדהים על אינטר בדקה ה-93
ברק בכר: "וואו, קאמבק מדהים". אלונה ברקת: "גאווה עצומה"

גם שחקן העבר מריו מלכיוט לא מאמין

רק בסוף השבוע חשבה אינטר שהיא יוצאת לדרך חדשה, עם 2:2 דרמטי משלה בדרבי המילאנזי, אבל האופוריה, שנמשכה במחצית הראשונה, לא החזיקה מעמד ולראשונה בתולדות הנראזורי, הם לא עברו את שלב הבתים בעונה בה השתתפו בליגה האירופית. אם לא די בכך, זו גם הפעם הראשונה בה קבוצה כלשהי משלימה ניצחון כפול בשלב בתים על אינטר.

"אקס צ'לסי פירק את הנראזורי", נכתב ב-BBC, כאשר הכוונה הייתה כמובן לבן שהר. "משוגע", נכתב ב"Great Goals", שם הזכירו את תוצאות שני המשחקים בין אלופת ישראל לקבוצה מארץ המגף. "אינטר זרקה הכול לפח מול הפועל", כתב בכותרת סיכום המשחק אתר "פוטבול איטליה". בסכנויות ההימורים אגב, היחס על ניצחון של אינטר במצב של 0:2 עמד על 1 ל-100.

ב'גאזטה דלו ספורט' האשימו בבוקר שאחרי את סטפנו פיולי. "למרות שאינטר הפסידה לבאר שבע פעם אחת, הוא היה בטוח שזה יהיה ניצחון קליל. הוא אפילו קצת זלזל", נכתב. "המחצית הראשונה הייתה מצוינת, אבל מהר מאוד התברר שמדובר באשליה". עוד נכתב כי "לא ברור מה קרה בחדר ההלבשה במחצית. באר שבע חזרה עם יותר שחקנים התקפיים ונראתה נחושה יותר, בעיקר בזכות הקהל הנהדר שלה, אבל זה עדיין לא תירוץ. אם הישראלים כבשו רק מול אינטר בכל המשחקים בבית הזה, מה זה אומר על ההגנה? אין ספק שאינטר פשוט נעלמה".

ב'קוריירה דלו ספורט', לעומת זאת, קטלו את שחקני אינטר אבל עקצו גם את באר שבע, ובעיקר את מאור בוזגלו, שסחט את הפנדל שהוביל ל-2:2 והוביל לכרטיס האדום של הנדאנוביץ'. "בוזגלו צלל ברחבה והיה צריך לקבל צהוב על התחזות. כל המשחק הוא עשה פרובוקציות".

ב'טוטוספורט' כתבו כי "אינטר הודחה מאירופה בצורה הכי מביישת שאפשר. אחרי מחצית ראשונה טובה, השחקנים של פיולי פשוט התאיידו מהמגרש ובאר שבע הצנועה ניצלה את זה כדי להשפיל אותם שוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלם באיטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטפנו פיולי אמר דברים קשים על קבוצתו בסיום: "הפסקנו לשחק כקבוצה והיינו יהירים, אסור שזה יקרה, אף פעם. אנחנו לא יכולים לעשות דברים כאלה אם אנחנו רוצים לנצח משחקים. היינו יכולים לעלות ל-0:3 ולא ניצלנו את ההזדמנות. צריך לעבוד קשה כדי לוודא שלא נעשה דברים כאלה בעתיד. אסור לנו להציג שינויים כל כך קיצוניים במשחק אחד. במחצית הראשונה היינו ממש טובים, בשנייה ממש גרועים. כל מה שהיינו צריכים זה לשמור על הגישה הזו.

מבחינת כושר, היינו בסדר וניסינו לכבוש בסיום, אבל מה שקובע זה המנטליות ואנחנו צריכים להשתפר בזה. העבר כבר לא משנה כלום, מה שחשוב זה ההווה ואנחנו לא יכולים להיות מרוצים אחרי משחק כזה. אנחנו עובדים בכל החזיתות, פיזית, פסיכולוגית וטקטית. קבוצה שמשחקת טוב כל כך במחצית הראשונה לא יכולה להידרדר ככה בשנייה. לאינטר יש שחקנים עם איכויות גדולות, אבל אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם לחץ. ההופעה שלנו הערב לא הייתה ראויה למועדון כמו אינטר. נתנו לבאר שבע לחזור למשחק. ניסיתי לשנות דברים, אבל זה לא עבד".

מאורו איקרדי המאוכזב הוסיף: "אין לנו אופי. ההתפרקות הזאת חזרה על עצמה העונה כמה פעמים. ברגע שאנחנו הופכים לנינוחים מדי, הקשיים מתחילים. אין תירוצים להפסד כזה. אם אנחנו משחקים כמו קבוצה, אפשר להצליח. אחרי מחצית ראשונה כזו היינו צריכים לנסוע חזרה לאיטליה בראש מורם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully