וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגה, סביליה במקום השני

הבלאנקוס עם פער שבע נקודות אחרי 1:2 על ספורטינג חיחון, צמד לרונאלדו שבוע לפני הקרב מול ברצלונה. סביליה עם 1:2 יקר על ולנסיה, 3:4 מטורף למלאגה מול דפורטיבו לה קורוניה

one

המחזור ה-13 בספרד יצא לדרך עם ניצחונה של אייבר על בטיס ביום שישי 1:3. בשבת, מלאגה גברה 3:4 פרוע על דפורטיבו לה קורוניה. ריאל מדריד המשיכה את הרצף עם ניצחון 1:2 על חיחון והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות, עד המפגש של ברצלונה באנואטה. אספניול הביסה 0:3 את לגאנס. סביליה התאוששה מההפסד בליגת האלופות ועם 1:2 מרשים על ולנסיה עלתה זמנית אל המקום השני.

seperator

ריאל מדריד - ספורטינג חיחון 1:2

מוליכת הטבלה המשיכה את הרצף המדהים תחת זינדין זידאן והיא כבר עם 31 משחקים ללא הפסד בכול המסגרות. הבלאנקוס הגדילו את הפער מברצלונה לשבע נקודות, עד המפגש של האלופה באנואטה, והצליחו לנצח גם בלי יכולת מרשימה ומזל גדול בסיום. שבוע לפני הקלאסיקו, ועם רשימת פצועים ארוכה, כריסטיאנו רונאלדו להט עם צמד בפעם הראשונה עם התלבושות הממוחזרות. קרלוס קרמונה הצליח לצמק, דויה צ'ופ החמיץ פנדל בדקה ה-77 בצורה רשלנית בעקבות הכשלה של נאצ'ו פרננדס וחיחון נותרה ללא ניצחון מאז ה-11 בספטמבר.

דקה 3: הזדמנות נהדרת עבור חיחון. קרמונה נותר חופשי ברחבה, אבל החמיץ משלושה מטרים מול קיילור נבאס.

גול! דקה 4: ואסקס הוכשל ברחבה, רונאלדו ירה מהנקודה הלבנה בקלות. 0:1 לריאל. שער תשיעי ל-CR7 העונה בליגה, והוא זמנית בראשות טבלת המבקיעים.

דקה 5: עוד התקפה טובה של הבלאנקוס, בסיומה חאמס נותר חופשי. הבעיטה של הקולומביאני נעצרה אצל מרינו.

גול! דקה 18: רונאלדו כבר עם עשרה שערי ליגה. נאצ'ו מצא את הפורטוגלי, שנותר חופשי ונגח בקלילות את השני. 0:2 לריאל

גול! דקה 35: ההגנה של הבלאנקוס קפאה. לופס בלאנקו העביר רוחב נהדר, קרמונה נותר חופשי וירה בנגיעה לרשת. חיחון צימקה ל-2:1

דקה 48: בנזמה ניסה לנגוח כדור ונפגע בראשו, האם רשימת הפצועים של זידאן תקבל חבר חדש?

דקה 77, החמצת פנדל: נאצ'ו הכשיל ברחבה, צ'ופ בעט בצורה רשלנית פנדל מחוץ למסגרת. איזה פספוס של חיחון!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
שער מהיר. רונאלדו/GettyImages
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לוהט. רונאלדו/רויטרס

סביליה - ולנסיה 1:2

הקבוצה הנהדרת של חורחה סמפאולי המשיכה להישאר צמודה לריאל מדריד וברצלונה, והיא זמנית במקום השני עם 27 נקודות. סביליה שבה לרמון סאנצ'ס פיחואן אחרי ההפסד הצורם ליובנטוס בליגה אלופות והנחילה לעטלפים הפסד שמיני העונה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, שער עצמי של אסקייל גראיי העניק למארחת יתרון מבטיח בדקה ה-53. האורחת חזרה בזכות המחליף, מוניר אל חדאדי, שכבש את השני שלו העונה אחרי בישול נהדר של ז'ואאו קאנסלו בדקה ה-65. עשר דקות עברו וניקולאס פארחה, שכבש מול הגברת הזקנה באמצע השבוע, שוב היה שם ועם בעיטה שטוחה ומדויקת הקפיץ את סמפאולי לשמיים. ולנסיה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון כאשר הרצף השלילי שלה באנדלוסיה נשמר והפעם האחרונה שהיא ניצחון ברמון סאנ'צס פיחואן הייתה אי שם ב-2004.

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי. GettyImages
כבר במקום השני. סמפאולי/GettyImages

אייבר - בטיס 1:3

הקבוצה של מנדיליבאר ממשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה. אייבר השיגה ניצחון שני ברציפות ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-21 מתוך 39 אפשריות, בהחלט פתיחה חיובית. מנגד, בטיס נותרה עם 14 נקודות. פדרו לאון בכדור חופשי יפה (14), סרחיו אנריץ' (23) וקיקה (92) כבשו למארחת, רובן קסטרו כבש לאורחת (84), שנותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-17, אז קיבל כריסטיאנו פיצ'יני האיטלקי כרטיס אדום.

צפו בתקציר

מלאגה - דפורטיבו לה קורוניה 3:4

האנדלוסים ברחו מהתחתית והשאירו שם את דפור אחרי משחק משוגע. סלסו בורחס כבש לאורחים בפנדל מהיר (3) אחרי עבירה ברחבה, אבל מלאגה הסתערה בתגובה. מייקל סנטוס איזן בפנדל משלו (21) וסנדרו רמירס סובב כדור חפשי אדיר לחיבורים (40), לפני שסנטוס השלים צמד (56) בתום מבצע קבוצתי נאה. האורחת לא ויתרה והשוותה עם נגיחה של פלורין אנדונה (72) ושער שני של בורחס, אחרי טעות איומה של קרלוס קאמני, שהדף הרמה פשוטה לגוף של שחקן לה קורוניה. אלא שבדקה ה-92, חאבי אוניברוס הצעיר, רק בן 19, השאיר מאחור שני שחקנים ושלח בעיטה מסובבת ואדירה לחיבורים כדי לקבוע 3:4 משוגע. שער ראשון בקריירה לאונטיברוס ואיזו דרך לכבוש אותו.

צפו בתקציר

משחקים נוספים

אספניול - לגאנס 0:3
לאספניול: ג'רארד מורנו (47), פבלו פיאטי (51, 88)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully