וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "ג'רארד ייזכר בשל הגמר באיסטנבול, הוא סחב אותנו לגביע"

עולם הכדורגל מצדיע לקשר שפרש בגיל 36. קאקה: "חווינו יחד גמרים בלתי נשכחים", הנרי: "תמיד רציתי לשחק איתו", אואן: "הבריק כבר בגיל 11". קלופ חושב קדימה: "הדלת תמיד פתוחה בפניו"

רויטרס

הודעת הפרישה של סטיבן ג'רארד, מוקדם יותר היום (חמישי) גררה תגובות רבות בעולם הכדורגל. בין אם שיתפו איתו פעולה, פגשו אותו כיריבים או רק צפו בו בטלוויזיה, שחקנים רבים ברחבי אירופה הרגישו צורך לברך את סטיסי ג'י על קריירה נהדרת. אספנו עבורכם את התגובות המעניינות ביותר.

ראשית, ג'יימי קראגר, ששיתף עם ג'רארד פעולה במשך 15 שנים בליברפול והיום משמש כפרשן בכיר, פרסם טור מרגש ב'סקיי' לרגל פרישת חברו.

על הרושם הראשוני ממנו: "במשחק השני שלו בבוגרים, ב-1998, הוא שיחק באגף ימין מול טוטנהאם. הוא היה מאוכזב מכך שהיה לו קשה להתמודד מול דויד ג'ינולה וכמה ימים אחרי זה הוא פתח מול סלטה ויגו והיה הטוב במגרש. היה ברור שהוא יגיע לטופ".

על גמר ליגת האלופות המפורסם באיסטנבול:"במחצית הוא היה בתחילה עם הראש בין הידיים כמו כולנו, אבל כקפטן הוא היה מוכרח לעודד את הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי. ההופעה שלו בחצי השני הייתה מלאת השראה, הוא לא רק הרים את השחקנים הוא הרים את האוהדים עם התגובה שלו לשער שכבש. אני בטוח שהוא ייזכר בשל המשחק ההוא, הוא סחב אותנו לגביע".

עוד בנושא

סטיבן ג'רארד פורש: "יש לי עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס לספוקלציות באשר לעתידו של ג'רארד. "הדלת תמיד פתוחה בפניו", אמר, "לא משנה לאיזה כיוון הוא רוצה לקחת את הקריירה שלו, אנחנו פה לעזור לו. הדבר הראשון שכולם צריכים להבין הוא שאם רוצים לעזור לג'רארד אז צריך להפסיק להתלהב כל כך לגבי הצעד הבא שלו. בחיים צריך זמן לפני שקופצים לדברים חדשים, הוא היה שחקן צעיר ועכשיו הוא יהיה 'בעל תפקיד כלשהו' צעיר".

קאקה: "היינו יריבים וחווינו ביחד גמרים בלתי נשכחים. ברכות על קריירה מדהימה".

תיירי הנרי: "תמיד אמרתי שהייתי שמח לשחק איתו. איזה אגדה ואיזו קריירה".

מייקל אואן: "התחלנו יחד בליברפול כשהיינו בני 11. הוא היה מבריק כבר אז והפך לשחקן ברמה עולמית. הטוב בתולדות ליברפול, ברכות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קראגר

חאבייר סאנטי

קאקה

ג'ון ארנה ריסה

תיירי הנרי

דירק קאוט

ציטוט של זידאן מ-2009

קאפו

ג'רארד הצעיר מבקש ללחוץ את ידו של פפ גווארדיולה

פרננדו טורס

צ'אבי אלונסו

מייקל אואן

סרחיו ראמוס

מלך הקלאץ'

ואי אפשר בלי ההחלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully