וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: "מכבי תל אביב גיששה אצל סבטיסלב פשיץ'"

המאמן הוותיק (67), שהוזכר כמועמד להחליף את אדלשטיין, הוא גם אחת האופציות של הצהובים למקרה שתהיינה התפתחויות סביב רמי הדר. בקיץ פשיץ' ניהל משא ומתן עם ברצלונה. מכבי תל אביב בתגובה: "לא נעשתה כל פנייה"

one

בתקשורת הסרבית מדווחים היום (חמישי), כי סבטיסלב פשיץ', שהיה מועמד למכבי תל אביב לאחר פיטורי ארז אדלשטיין, הוזכר שוב כאחד המועמדים המועדפים על ידי ההנהלה.

מכבי תל אביב, כזכור, נפרדה מהמאמן ארז אדלשטיין שפתח איתה את העונה, ורמי הדר, ששימש כעוזרו, מונה לתפקיד המאמן. בהנהלה הכריזו כי הדר יישאר מאמן קבוע עד לסיום העונה, אך בשבועות האחרונים עולים לא מעט שמועות על מועמדים אפשריים לתפקיד המאמן אצל הצהובים.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מכבי תל אביב מבהירה באופן חד משמעי כי לא נעשתה כל פנייה לסבטיסלב פשיץ'".

בתוך כך, מכבי תל אביב תנסה לרשום את ניצחונה הרביעי ברציפות בכל המסגרות כשתפגוש את אולימפיאקוס ביורוליג. הניצחון האחרון של הצהובים היה במסגרת הליגה, 83:85 על הפועל ירושלים, ולפני כן היא רשמה שני ניצחונות רצופים באירופה, על אוניקס קאזאן ופנרבחצ'ה.

המאמן הסרבי בן ה-67 שיחק בעברו בסרביה ובבוסניה לפני שעבר לעמוד על הקווים. הוא החל את דרכו בבוסנה, עבר גם בנבחרת גרמניה, אלבה ברלין, נבחרת יוגוסלביה וכן אימן את ברצלונה (זכה עמה ביורוליג ב-2002/03), רומא, דינמו מוסקבה, הכוכב האדום בלגרד ואת באיירן מינכן במשך ארבע שנים, אותה עזב ב-2016.

עוד בנושא:

בספרד מדווחים שסקאריולו סירב למכבי, הצהובים מכחישים

סבטיסלב פשיץ' מאמן באיירן מינכן. Marko Metlas, GettyImages
רק שמועות? פשיץ'/GettyImages, Marko Metlas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully