וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: מונס דאבור שוב כבש, זלצבורג הודחה, יונייטד דרסה

האוסטרים ספגו שוויון דרמטי והם בחוץ. השדים האדומים חגגו עם 0:4 על פיינורד, ויין רוני הפך למלך שערי הקבוצה באירופה בכל הזמנים. שער מדהים לפרוטי ושלושער לדז'קו ב-1:4 של רומא

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
שער שלא הספיק. דאבור/רויטרס

המחזור החמישי של הליגה האירופית מתקיים הערב (חמישי) ומעבר למשחקיהן של מכבי תל אביב והפועל באר שבע נערכים 22 משחקים נוספים. מונס דאבור כבש בנגיחה את שער היתרון של זלצבורג לרשת קרסנודאר, כשהשופט לירן ליאני זיהה שהכדור עבר את הקו ואישר את השער בדקה ה-37, אבל האוסטרים ספגו שוויון דרמטי והודחו. מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את פיינורד והתקרבה לשלב הבא.

פנרבחצ'ה - זוריה 0:2

הטורקים עשו צעד משמעותי מאוד לקראת השלב הבא עם ניצחון ביתי נינוח מול האוקראינים. מירוסלב סטוך כבש את הראשון עם בעיטה מ-30 מטר וטעות של השוער האורח בדקה ה-59. השער השני הגיע בדקה ה-67. אלפר פוטוק הגביה כדור חופשי מימין, סימון קיאר נגח חזק ומדויק פנימה וזה 0:2. אדוארד סובול הורחק אצל המפסידה בדקה ה-90.

מנצ'סטר יונייטד - פיינורד 0:4

השדים האדומים היו מסובכים ערב המחזור, אבל הניצחון הזה יביא אותם למחזור הסיום באוקראינה בידיעה שתיקו יספיק לכל הפחות למקום שני, וגם לראשון במקרה של הפסד של פנר בהולנד. זלאטן בישל לוויין רוני את הראשון (35) והחלוץ, שאולי היה בעמדת נבדל, הפך למלך שערי יונייטד באירופה בכל הזמנים עם ה-39 שלו. בדקה ה-69 הוא שוב קיבל מזלאטן והפעם בישל בחצי סיבוב מצוין לחואן מאטה את השני. השלישי (75) הגיע משער עצמי של השוער בראדלי ג'ונס, שלא הסתדר עם כדור רוחב של זלאטן. ג'סי לינגארד חתם בבעיטה יפה מ-16 מטרים, ממש בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני. רויטרס
עשה היסטוריה. רוני/רויטרס

אסטנה - אפועל ניקוסיה 1:2
לאסטנה: מארין אניצ'יץ' (59), ג'ורג'ה דספוטוביץ' (84), לאפואל ניקוסיה: יורגוס אפרם (31), איניאקי אסטיס (33, הורחק)

אולימפיאקוס - יאנג בויז 1:1
לאולימפיאקוס: קונסטנטינוס פורטוניס (48). ליאנג בויז: גיום הוארו (58)

גבאלה - אנדרלכט 3:1
לגבאלה: ריקארדיניו (פנדל, 15, החמצת פנדל, 74), רשאד איובוב (89, הורחק), לאנדרלכט: יורי טילמנס (11), מאסימו ברונו (90), לוקאש תאודורצ'יק (94)

סנט. אטיין - מיינץ 0:0

התיקו המאופס שלח את הצרפתים, שהפסידו ביום ראשון לראשונה אחרי שישה משחקים בכל המסגרות, לשלב הבא.

דאנדוק - אלקמאר 1:0

תוצאה רעה מאוד למכבי תל אביב, שלא תלויה בעצמה כעת. ווט וגחורסט כבש את השער היחיד בדקה התשיעית ואם ההולנדים, שהשיגו ניצחון בכורה בשלב הבתים, יגברו בבית על זניט המשועממת במחזור הסיום, הם יהיו בוודאות בשלב הבא.

רומא - ויקטוריה פלזן 1:4

שלושער של אדין דז'קו (11, 61, 88) העלה את מאזנו ל-11 שערים בעשרת המשחקים האחרונים של הג'אלורוסי וסידר לקבוצה מבירת איטליה כרטיס לשלב הבא ואת המקום הראשון בבית. מרטין זמאן (18) איזן זמנית באולימפיקו. דייגו פרוטי היה חתום על השלישי עבור המארחים עם ביצוע מדהים בראבונה מפינת הרחבה.

אוסטריה וינה - אסטרה 2:1
לאוסטריה וינה: לוקאס רוטפולר (57). לאסטרה: דניאל פלוראה (79), כריסטיאן בודסקו (88, פנדל)

אדין דז'קו שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
11 שערים בעשרה משחקים. דז'קו/GettyImages

גנק - ראפיד וינה 0:1

הבלגים עלו לאחר שהשיגו ניצחון ביתי שלישי בשלב הבתים, משער בודד של ניקולאוס קארליס (11).

אתלטיק בילבאו - ססואולו 2:3

ססואולו פתחה את שלב הבתים עם שלישייה לרשת בילבאו, אך הבאסקים ענו הפעם ועלו לנוקאאוט. מיקל באלנסיאגה עוד כבש שער עצמי מוקדם לזכות האורחים (2), אבל ראול גרסיה (10), אריץ אדוריץ הבלתי נגמר (58) ואיניגו מרטינס (79) הפכו. אנטוניו ראגוסה צימק (83) לקראת הסיום.

סלטה ויגו - סטנדרד ליאז' 1:1

סלטה הייתה צריכה ניצחון, אבל הסתבכה וכעת תצטרך להשיג בחוץ מול פנאתינייקוס תוצאה טובה מזו שתשיג אייאקס נגד ליאז', כאשר ההולנדים כבר הבטיחו את המקום הראשון. יאגו אספס כבש (8), אבל קונסטנטינוס לאיפיס איזן (81).

אייאקס - פנאתינייקוס 0:2

לאייאקס: לאסה שונה (39), קני טטה (50)

פטר בוס מאמן אייאקס. AP
שלוש נקודות לאוסף. פטר בוס/AP

גנט - בראגה 1:1

דרמה בבלגיה ובסיומה, לפורטוגלים יש נקודה יותר והם יארחו את שחטאר, שהבטיחה עלייה, בעוד גנט תתארח אצל קוניאספור. ניקולה סטויליקוביץ' (14) וקוקה (36) נתנו פעמיים את היתרון לבראגה, אבל קליפה קוליבאלי (32) ודניאל מיליצ'ביץ' (40) איזנו עוד במחצית הראשונה.

שחטאר דונייצק - קוניאספור 0:4

לשחטאר: עבדולקרים ברדאקי (10, עצמי), דנטיניו (36), אדוארדו דה סילבה (66), ברנרד (74)

קרסנודאר - רד בול זלצבורג 1:1

אחרי שער הליגה שלו, מונס דאבור כבש גם באירופה, עם נגיחה מדויקת מקרוב שלירן ליאני זיהה כי עברה את הקו, בדקה ה-37. אלא ששער שוויון של פיודור סמולוב בדקה ה-85 שלח את קרסנודאר לשלב הבא ואת זלצבורג הביתה.

שאלקה - ניס 0:2
לשאלקה: יבגני קונופליאנקה (14), דניס אאוגו (80, פנדל)

פיורנטינה - פאוק סלוניקי 3:2

קאמבק של הקבוצה של פאולו סוזה הסתיים בשברון לב. יבגני שאחוב (5) ודז'אלמה (26) כבשו ליוונים, אבל פיליפו ברנרדסקי (33) וקומה בבקאר (50) איזנו. בתוספת הזמן, גארי רודריגס סידר לפאוק ניצחון והיא עדיין בחיים.

סלובן ליברץ - קרבאח 0:3

לליברץ: איגון ווך (11), ניקולאי קומלינצ'נקו (57 בפנדל, 63)

ספרטה פראג - סאות'המפטון 0:1

שער בודד של קוסטה נמוינסו, כבר בדקה ה-11, סידר לספרטה שלוש נקודות ואת המקום הראשון בבית וכעת היא תגיע למשחק מול אינטר רגועה, בעוד סאות'המפטון צריכה תיקו ללא שערים או ניצחון על הפועל באר שבע.

שחקני ספרטה פראג חוגגים. AP
ניצחון גדול לספרטה/AP

סטיאווה בוקרשט - עוסמאנליספור 1:2

הניצחון של הרומנים מסבך את הבית. פאפא אליונה נ'דיה (30) כבש לאורחים, אבל מרקו מומצ'ילוביץ' (68) וגבריאל תמאש (86) הפכו. לסטיאווה יש 6 נקודות, לעוסמאנליספור יש 7.

ציריך - ויאריאל 1:1

ברונו העלה את הצוללת הצהובה ליתרון מוקדם (14), אבל רוברטו רודריגס קבע שוויון דרמטי בפנדל (87). לשתי הקבוצות יש 6 נקודות, ויאריאל תסיים מול סטיאווה, ציריך בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully