וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים ניצחה 62:80 בבוסניה, אך לא עלתה לאליפות אירופה

אלישה קלארק, טל לב ושי דורון סחפו את ישראל לניצחון משכנע בסראייבו, אך הניצחונות המפתיעים של מונטנגרו (על איטליה) ולטביה (על סלובניה) מנעו מהנבחרת עלייה כאחת הסגניות הטובות

שחקנית נבחרת ישראל אלישה קלארק. ionut buharu, ספק 500
עשתה ככל העולה על רוחה, אך לא תהיה באליפות אירופה. אלישה קלארק/ספק 500, ionut buharu

נבחרת כדורסל הנשים של ישראל עשתה הערב (רביעי) את שלה, אך בכל זאת החמיצה ברגע האחרון את הכרטיס לאליפות אירופה. הבנות של עדן ענבר הרשימו בסראייבו עם ניצחון 62:80 על בוסניה וסיימו במקום השני בבית ח' של המוקדמות, אך גילו לאחר מכן שזה לא הספיק כדי לסיים כאחת משש הסגניות הטובות ביותר, בעקבות הניצחונות של מונטנגרו (על איטליה) ולטביה (על סלובניה).

אלישה קלארק שוב כיכבה עם 24 נקודות, 16 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים, ובזכות הגנה משופרת במחצית השנייה ויכולת מפתיעה של טל לב הצעירה עם 21 נקודות ב-19 דקות, ישראל השיגה את הניצחון הרביעי שלה במוקדמות. ובכל זאת, הקמפיין הסתיים בתחושת פספוס גדולה.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1

אלישה קלארק קלעה את הנקודות הראשונות של ישראל אחרי 2:30 דקות, אך הבוסניות עלו ל-3:7 מהיר. שי דורון הובילה ריצת 0:9 וישראל ברחה, אבל הבוסניות התעוררו אחרי פסק זמן עם ריצת 0:10 משלהן ובסוף הרבע הוליכו 19:20.

רבע 2

הבוסניות שוב ברחו במהלך הרבע השני ליתרון 26:33 בזכות קליעות מוצלחות מחוץ לקשת, אבל קלארק המצוינת לקחה את הנבחרת על הגב (13 נקודות במחצית) וצימקה לנקודה בלבד. מנגד, אירנה וראנצ'יץ' צלפה מבחוץ והמתאזרחת לינטה קייזר קבעה 34:40 לבוסניה בהפסקה.

רבע 3

ישראל קיזזה בהפרש ובזכות הגנה טובה עצרה את הבוסניות על 12 נקודות בלבד ברבע השלישי. קלארק המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה ויחד עם דורון הובילה את הנבחרת ליתרון 52:57 בסיום הרבע.

רבע 4

הריצה הישראלית נמשכה בפתיחת הרבע האחרון, בזמן שהבוסניות איבדו את הראש ולא הצליחו לעשות סל. טל לב הצעירה קלעה מבחוץ, קלארק המשיכה ליהנות וישראל סיימה מחצית הגנתית מעולה בה ספגה 20 נקודות בלבד, בדרך לניצחון משכנע 62:80.

קלעו לישראל: אלישה קלארק 24 נקודות (16 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), טל לב 21, שי דורון 18, אורטל אורן 6, ליעד סואץ קרני וקטיה לויצקי 4 כל אחת, שירן צעירי 3, נעמה שפיר ורוני בן נון שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully