וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכיף של פוגבה, נוביצקי יגיע לישראל?

השחקן היקר אי פעם ולינגארד סיפקו ביצוע יפה באימון יונייטד, שחקן נבחרת גאורגיה, זאזה פאצ'וליה, ביקש שיחזור מפרישה ויגיע ביחד איתו ליורובאסקט שייערך בתל אביב. וגם: הפאה של רונאלדו

צילום מסך

נוביצקי, בוא לישראל

שחקן נבחרת גאורגיה זאזה פאצ'וליה יגיע לתל אביב בקיץ הקרוב, ליורובאסקט 2017. איתו בבית יהיו גם נבחרות ישראל וגרמניה, שאמורה להגיע ללא כוכבה הגדול ביותר, דירק נוביצקי, שפרש מהמדים הלאומיים. פאצ'וליה פנה אל חברו בטוויטר, וביקש שישקול מחדש:

מה תגידו על לחיצת היד הזו בין פוגבה ולינגארד?

הווארד ווב חושף: מדוע שחקנים ביקשו ממני לקבל כרטיס צהוב

על שחקנים שמקבלים כרטיס צהוב מכוון כדי להיעדר ממשחק לא חשוב כבר שמענו, אבל הווארד ווב חושף היום בראיון למירור ששחקנים בפרמיירליג היו מבקשים ממנו שייתן להם צהוב לקראת הכריסמס כדי שיוכלו לשהות עם המשפחה שלהם בזמן החג במקום ליטול חלק בלו"ז המשחקים הצפוף בתקופה הזו.

השופט האנגלי הווארד ווב, הנמנה עם סגל השופטים ביורו 2012. Alexandra Beier, GettyImages
נתן צהובים מכוונים? ווב/GettyImages, Alexandra Beier

גם מכבי תל אביב הצטרפה לאתגר בובות הראווה

רונאלדו מתחבא מהצלמים במהלך דייט לוהט בפריס

זה אולי נשמע נוצץ, אך לא תמיד פשוט להיות כריסטיאנו רונאלדו. כוכב ריאל מדריד בסך הכול רצה לצאת עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס לדייט בפריס, אך יציאה שגרתית עבור רונאלדו היא משימה מסובכת במיוחד. בשביל להימנע מבקשות של תמונות וחתימות של אוהדים, הגיע הפורטוגלי לפריס עם פאה, כובע ומשקפי שמש. כמובן שזה לא ממש עזר לו, וצלמי הפפראצי הצליחו לזהותו.

תופיע בביקיני אם אברטון תזכה באליפות

ג'ניפר ג'וול, מגישה בערוץ הטלוויזיה האינטרנטי של אברטון, הבטיחה לאוהדי הקבוצה שאם זו תזכה באליפות, היא תגיש את כל הפרקים בעונה הבאה כשלגופה ביקיני בלבד.

בקרוב - קבוצה חדשה לדידייה דרוגבה?

החלוץ השנהבי, דידייה דרוגבה בן ה-38, הודיע כי לא ישוב לשחק במונטריאול מה-MLS אחרי שערך את משחקו האחרון בשורותיה. לא ברור אם יודיע על פרישה או שמא יחתום בקבוצה השמינית בקריירה.

דידייה דרוגבה מונטריאול אימפקט. AP
יפרוש? ימשיך? דרוגבה/AP

האוהדים שהסתבכו עם הסלקטור

אוהדי כדורגל אירים ניסו להיכנס לפאב בדבלין כדי לצפות במשחק כדורגל, אלא שבשל התנהגותם, שומר הסף החליט שלא להכניס אותם. בתגובה, הם ניסו לתקוף אותו, אך התקפלו מהר מאוד. הסיבה לכך נמצאת בווידאו.

מגן לסטר סיטי ריסק את הלמבורגיני, אך יצא בשלום

הגנאי של לסטר סיטי, ג'פרי שלאפ, ניצל בנס לאחר שריסק את הלמבורגיני שלו ברחובות אנגליה. מחירה: כ-190 אלף ליש"ט.

סל משוגע מברזיל

שחקני זניט מתרגלים את אתגר בובות הראווה לקראת מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully