וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תגרה בסיום המשחק בין הפועל חיפה להפועל רמת גן/גבעתיים

23.11.2016 / 0:18

בסיום המשחק החלה קטטת אוהדים, מספר עוכבו לחקירה. כל צד מאשים את השני: בחיפה טוענים כי אוהדי ר"ג קיללו את רובי שפירא, בר"ג טוענים כי אוהדי חיפה חיכו להם עם אבנים בחניה

צפו בתגרה

ניידת משטרה. אדריאן הרבשטיין
ניידת משטרה/אדריאן הרבשטיין

תקרית אלימה ומכוערת התרחשה הערב (שלישי) באולם רוממה בחיפה בסיום משחק הליגה הלאומית בין הפועל חיפה להפועל רמת גן/גבעתיים, בו ניצחו האורחים 78:82. בסיום המשחק, בחניית האולם החלה תגרה המונית בין אוהדים משני המחנות, כשבסיומה נפצעו מספר אוהדים, ומספר אוהדים אחרים עוכבו לחקירה במשטרת חיפה.

האווירה בין שתי הקבוצות הייתה חמה עוד לפני המשחק, מהעונה בה הפועל חיפה והפועל רמת גן נאבקו על העלייה לליגה הלאומית, והתלהטה בתוך רוממה כשעל פי כל אחד מהצדדים, הצד השני הוא האשם בהתלהטות. אוהדי הפועל חיפה טוענים כי אוהדי רמת גן שרו בגנות רובי שפירא, היו"ר לשעבר של קבוצת הכדורגל של המועדון, ואף סימנו תנועת חניקה עם חבל, ומנגד ברמת גן טענו כי בחיפה שרו נגד אחד מאוהדי הקבוצה שנפטר.

בסיום המשחק כוח האבטחה עיכב את אוהדי רמת גן בתוך האולם לכחצי שעה, אך כשיצאו האוהדים החלה התגרה, כשלטענת אוהדי רמת גן חיכו מספר אוהדי חיפה בשיחים שליד החניה כשהם חמושים באבנים והחלו לתקוף אותם. מנגד, בחיפה יש הטוענים כי גם במקרה זה אוהדי רמת גן אשמים שכן כמה מהם ירדו מההסעה שהייתה אמורה לקחת אותם למרכז ותקפו מספר מצומצם של אוהדים שעדיין שהה בחניה. על פי הידוע לוואלה! ספורט אין בין המעוכבים לחקירה אוהדי הפועל רמת גן. אוהדי רמת גן אף טענו שהותקפו עם שוקרים על ידי אוהדי חיפה לפני המשחק, מה שגרם לעיכוב של אוהד חיפה לחקירה.

חלק מהטענות של אנשי רמת גן מופנות גם לכוח האבטחה, שכן על אף שהמשחק היה ידוע כמשחק חם לא היה חיץ באזור החניה, והמהומה החלה עוד בתחילת המשחק כשאוהדי שתי הקבוצות נכנסו מאותה כניסה לאולם רוממה.

תוגבת יו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל, עוגן יוחננוב: "אירוע האלימות שאירע אמש הינו אירוע חמור מאין כמותו שאינו מתכתב עם ערכי הספורט והכבוד של הליגה הלאומית לכדורסל בשום אופן. אנו מוקעים מעשי אלימות אלו וקוראים לאוהדי הקבוצות לשמור על איפוק, כבוד, סובלנות ורוח ספורטיבית לפני שיהיה מאוחר מדי. המנהלת תלמד את המקרה ותפעל בכול כוחה על מנת למנוע תופעות אלו במגרשי הכדורסל".

עוד בנושא:

לאומית: מכבי רעננה גברה על מכבי הוד השרון 83:87

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully