וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "אני לא מפחד שיפטרו אותי, נעלה מהמקום הראשון בבית"

למרות שני ההפסדים של ארצות הברית במוקדמות והשמועות על פיטוריו הקרבים, הגרמני בטוח ביכולתו לעמוד במשימה: "אנשים שלא מבינים בכדורגל מדברים, אני בטוח לחלוטין שנהיה במונדיאל"

מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן. רויטרס
"צריכים למצוא מנהיג". קלינסמן/רויטרס

ימים לא קלים עוברים על נבחרת ארצות הברית. אחרי שהשתתפה בשבעה גביעי עולם רצופים, הנבחרת של יורגן קלינסמן פתחה את שלב המוקדמות הסופי של מרכז אמריקה עם שני הפסדים ומדורגת במקום האחרון בבית. השני ביניהם, 4:0 לקוסטה ריקה, היה הקשה ביותר שספגו האמריקאים מאז שנת 1957. למרות זאת והשמועות על פיטוריו הקרבים, הגרמני שמחזיק בתפקיד מאז 2011 בטוח ביכולתו להצעיד את נבחרת הפסים והכוכבים למונדיאל ברוסיה.

"אני לא מפחד שיפטרו אותי" אמר, "כדורגל הוא משחק אמוציונלי והרבה אנשים מגיעים למסקנות בלי לדעת כלום על מה שקורה בנבחרת. אני עדיין מאמין שנשיג את הנקודות שצריך כדי להעפיל ואני אפילו בטוח שנסיים במקום הראשון בבית. יש הרבה דיבורים של אנשים שלא מבינים בכדורגל. אנחנו מאמנים נבחרת שנמצאת בתקופת מעבר - אנחנו צריכים לחבר את הצעירים ולמצוא מי שינהיג, ויש עוד לא מעט אתגרים טכניים שברגע שנפתור נוכל להגיע לרוסיה, כפי שאני בטוח שנעשה. אני תמיד מבהיר ליושב ראש ההתאחדות שאם הוא רוצה להגיע לסביבות המקום ה-15 בעולם הוא צריך לשמור על עקביות. אם הוא יגיב באופן אמוציונלי תהיה רכבת הרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully