וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "בגמר היורו גריזמן אמר לי 'אני שונא אותך'"

כוכב ריאל מדריד סיפר בראיון על תקרית יוצאת דופן והודה: "אני רוצה לזכות בכדור הזהב ומאמין שזה יקרה". בתקרית אחרת, טען רונאלדו כי קוקה קרא לו "הומו" במהלך הדרבי. צפו באירוע

one

בווידאו: תקציר הדרבי של מדריד

כמיטב המסורת, גם הדרבי האחרון בין ריאל ואתלטיקו מדריד היה חם. בסיומו ניצחו הבלאנקוס 0:3 משלושער של כריסטיאנו רונאלדו, שאמנם יצא עם ידו על העליונה, אך היה מעורב בעימות עם קוקה בדקה ה-62, כשלוח התוצאות הראה 0:1, בסיומו ספגו השניים כרטיס צהוב.

כוכב נבחרת פורטוגל וקשר נבחרת ספרד הצמידו ראש אל ראש והחליפו מספר דברים, שנחשפו כעת על ידי תחנת רדיו בספרד. על פי "קופה", רונאלדו פרט בפני אחד מחבריו בחדר ההלבשה את השתלשלות האירועים:

רונאלדו: "קוקה קרא לי מתרומם!"
חבר לקבוצה: "מה?"
רונאלדו: "אתה מתרומם, הוא אמר לי. אמרתי לו - אם ניפגש במדריד, תראה מה אעשה".
חבר לקבוצה: "מה תעשה?"
רונאלדו: "כלום, מה אעשה?"
חבר נוסף לקבוצה הצטרף ושאל: "מי אמר את זה?"
רונאלדו: "קוקה, הוא קרא לי מתרומם. אמרתי לו - כן, מתרומם, אבל עשיר מאוד, חתיכת חרא".

צפו בתקרית:

אלא שמסתבר שקוקה הוא לא היחיד משחקני אתלטיקו שלא ממש מחבב את רונאלדו. בראיון שהעניק ל"פראנס פוטבול" סיפר כוכב ריאל כי בגמר היורו, אנטואן גריזמן, שחקן אתלטיקו ונבחרת צרפת, ניגש אליו ואמר לו "אני שונא אותך".

רונאלדו הוסיף: "באותו גמר, אחרי הפציעה, לא יכולתי לקפל את הרגל. זה לא היה הגמר שחלמתי עליו, לא יכולתי להמשיך לשחק". על היכולת האישית שלו: "עשיתי כל מה שצריך כדי לזכות בכדור הזהב, לקחתי צ'מפיונס ויורו. זו הייתה שנה מדהימה עבורי, הכי טובה שהייתה לי. ההצבעה כבר לא תלויה בי ואני לא יכול להיות אובססיבי לגבי זה, אבל אם שואלים אותי אם אני רוצה לזכות בכדור הזהב, אענה שכן, לא אשקר. אני מאמין שאזכה".

ביום שלישי יפגוש רונאלדו את ספורטינג ליסבון, קבוצת נעוריו, במסגרת ליגת האלופות, והמאמן ז'ורז'ה ז'סוס כבר מחפש פתרונות. "כריסטיאנו רונאלדו נולד להבקיע שערים", הודה מאמן ספורטינג, "יש לו כישרון יוצא דופן והכל תלוי בו, לטוב ולרע".

ז'סוס מאמין שדווקא ניתן לעצור את CR7, לטענתו זה פחות או יותר מה שקבוצתו עשתה במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, אז חיכה רונאלדו 89 דקות כדי להשוות ל-1:1 מול ספורטינג, ולראות את אלברו מוראטה קובע 1:2 דרמטי ארבע דקות אל תוך תוספת הזמן. "כמובן שאפשר להתכונן אליו, אישית וקבוצתית. אסור לתת לו הרבה שטחים חופשיים וננסה לעשות את זה, כמו שעשינו במדריד. זה לא יהיה שונה הפעם. ריאל לא תפתיע אותנו, היא לא יכולה להמציא משהו חדש".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול סבסטיאן קואטס שחקן ספורטינג ליסבון. GettyImages
בפעם שעברה ספורטינג עשתה עבודה לא רעה עליו. רונאלדו מול האקסית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully