וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויין רוני שלח ידיים לאישה נשואה, כוכבי ליברפול בילו במועדון חשפנות"

"הסאן" סיפק שני סיפורים סנסציוניים: כוכב מנצ'סטר יונייטד שהשתכר במלון בפגרת הנבחרות "כמעט חטף אגרוף והתעלף על הפסנתר" ואילו ג'ורדן הנדרסון ואדם ללאנה יצאו לחגוג באמצע הלילה

שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני. AP
מסתבך עם "הסאן". רוני/AP

הכוכבים האנגלים הגדולים מסתבכים, והכול בחסות "הסאן" הסנסציוני. תחילה, פרסם הצהובון הבריטי המפורסם עוד נתח ממקרה ויין רוני, שצולם שיכור כלוט במהלך פגרת הנבחרת האחרונה. רוני תקף את העיתון על הפרסום הראשוני וזכה להגנה מלא מעט אנשי כדורגל, כולל גארי ליניקר. אלא שב"סאן" לא נותרו חייבים והוסיפו פרטים מטרידים על המקרה.

"אורח שהיה בחתונה במלון איים להכניס אגרוף לרוני, שהיה מעורפל לחלוטין. אותו אורח טען כי רוני 'החל לשלוח ידיים' לאשתו בלובי המלון. רוני גם שוחח במשך כמה שעות עם זוג אורחות במלון ואחר כך החל 'לגעת' באנשים באזור".

מעבר לכך, נכתב בעיתון: "רוני מואשם כי נהג באגרסיביות יתרה, לפני שהוא פשוט התעלף. הוא אמר ל-DJ 'להגביר את המוזיקה המזדיינת' וצעק לאורחים שדיברו באזור שלו 'לסתום את הפה' בזמן שהוא הקשיב למוזיקה בטלפון שלו. בתחילת הערב רוני הפתיע את האורחים כשניגן על הפסנתר, אבל הניסיון השני שלו היה מביך. אחד האורחים סיפר 'הוא חזר ב-4:30 והתרסק על הקלידים. הראש שלו נח עליהם ואיזו אישה הרימה אותו'".

ואם לא די ברוני, הרי ש"הסאן", ששנוא מאוד בליברפול עוד מימי אסון הילסבורו, טוען כי שני כוכבי המועדון, ג'ורדן הנדרסון ואדם ללאנה, הלכו למועדון חשפנות במהלך שהותם עם הנבחרת הלאומית. שני השחקנים הצליחו לחמוק מהמצלמות ויצאו למועדון בערב החופשי שלהם, אחרי המשחק מול סקוטלנד, אולם הנסיעה הארוכה, 220 מייל הלוך ושוב למועדון בבורנמות', כנראה לא תתקבל בברכה בקרב ראשי הנבחרת: "החשפניות סיפרו שהנדרסון וללאנה נכנסו למועדון ב-23:00. השניים בילו שעתיים עם כמה חברים בחדר ה-VIP. ללאנה שתה כמה שלוקים של בירה, הנדרסון רק מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully