וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "פשוט הגיע לנו". קלארק: "רוצה להיות באליפות אירופה"

20.11.2016 / 8:01

שחקניות נבחרת ישראל בכדורסל נשים חגגו את הניצחון הגדול ברומניה, והמתאזרחת שעונת ה-WNBA שלה מתנגשת עם האליפות בפראג יודעת: "ישראל מרגישה כמו הבית שלי"

צילום: באדיבות איגוד הכדורסל

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נמצאת על סף עלייה לאליפות אירופה אחרי שניצחה את רומניה בקלוז' 51:62, והבטיחה לעצמה את המקום השני בבית. ישראל תתארח בבוסניה ביום רביעי, כשניצחון יעלה את השחקניות של עדן ענבר באופן מוחלט וסופי לאליפות שתארח בקיץ הבא בפראג, ואילו הפסד צפוי שגם להספיק, אבל בנבחרת רוצים לעלות עם ניצחון.

ישראל הוליכה כבר ב-18 הפרש במחצית לפני שראתה את הרומניות חוזרות לתמונה וכמעט והופכות את המשחק, אלא ששלשה גדולה של שירן צעירי בדקות הסיום הבטיחה את הניצחון. בסיום חגגו שחקניות הנבחרת את העלייה, כשגם אתגר בובות הראווה שמציף את עולם הספורט, הגיע לחדר ההלבשה של השחקניות.

"עבדנו קשה, שלוש פעימות בשביל זה, אין הרגשה יותר טובה מלנצח אחרי עשרה ימים שקרענו את התחת בשביל משחק אחד", אמרה צעירי בסיום, "עכשיו רק צריך לנצח את בוסניה כדי לסיים את זה בכיף ובחיוך גדול, ואז נתראה בפראג. השלשה? הגיע לנו לנצח, פשוט הגיע לנו. אני אוהבת את המשחקים האלה, זה המשחקים שאני עובדת קשה בשבילם. זה סוג של גמר את המשחק, נתנו מחצית ראשונה מדהימה, מחצית שלא ראו מהנבחרת, הגנה שאין מילים. פשוט כיף".

אלישה קלארק, המתאזרחת של הנבחרת, שהצטיינה עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים סיכמה והוסיפה לגבי הסיכוי שנראה אותה בקיץ הבא באליפות אירופה שמתנגשת עם עונת ה-WNBA: "זה מרגש, זה פעם ראשונה שאני משחקת עם הנבחרת, ולהשיג משהו כזה, זה מדהים, לעשות את זה עם הבנות שכאן, זה נהדר. אני רוצה להיות חלק מאליפות אירופה עם הנבחרת, אני חלק מהנבחרת הזאת. ישראל מרגישה כמו הבית שלי, זאת המשפחה שלי, אני לא לוקחת את הדברים האלה כמובן מאליו".

נבחרת ישראל על סף עלייה לאליפות אירופה אחרי ניצחון 51:62 ברומניה

שחקנית נבחרת ישראל אלישה קלארק. ionut buharu, ספק 500
לא מוכנה להפסיד. קלארק/ספק 500, ionut buharu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully