וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור אלו על הכוונת של הפועל באר שבע, מכבי פ"ת לא תסכים לשחררו העונה

19.11.2016 / 22:50

האלופה סימנה את המגן הימני של המלאבסים ואם לא תצליח לצרפו בינואר, תנסה שוב בעונה הבאה. ברק בכר אחרי ה-1:5 על הפועל חיפה: "התוצאות מדברות בעד עצמן, שואפים להבקיע כמה שיותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ממשיכה להרשים והערב (שבת) הביסה את הפועל חיפה עם חמישייה שלישית בחמשת המחזורים האחרונים. האלופה כבר במרחק של שמונה נקודות ממכבי תל אביב ותגיע למשחק מול אינטר בליגה האירופית ביום חמישי במצב רוח מצוין. הקבוצה מהכרמל יצאה מאוד מאוכזבת מטרנר אחרי שקיוותה להמשיך את היכולת מהדרבי לפני הפגרה, אך נכנעה כמעט ללא מאבק.

כידוע, בבאר שבע חושבים על הרחבת הסגל בעמדות הקישור וההתקפה ולאחרונה העלו גם את שמו של דור אלו, מגנה הימני של מכבי פתח תקווה. בבאר שבע כבר גיששו עם ראשי מכבי פתח תקווה בנושא אך שמעו כי השחקן לא ישוחרר העונה. ייתכן ובינואר תנסה האלופה לפנות למלאבסים פעם נוספת, ואם יקבלו תשובה שלילית ינסו לצרף את אלו בעונה הבאה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 1:5 את הפועל חיפה

שהר חוגג עם וואקמה/ברני ארדוב

"היו דברים טובים ופחות טובים", אמר בסיום ברק בכר, "ב-0:1 הרגשנו נוח והורדנו את הרגל מהגז, ולצערי נאלצנו לשלם על כך. בסופו של דבר הצלחנו לעשות את העבודה בצורה טובה, וזה לא מובן מאליו. נראינו טוב מול קבוצה טובה ומסוכנת שראינו למה היא מסוגלת. עד שהמשחק לא נגמר שום דבר לא גמור, גם כשמובילים צריך לשאוף להבקיע כמה שיותר. חשוב לא לזלזל, חשוב שהמחליפים יעלו עם רעב כמו שגדיר והובאן עלו. התוצאות מדברות בעד עצמן, גם בשנה שעברה רצינו לנצח בתוצאה גבוהה וזה לא הלך, השנה אנחנו כבר מכירים אחד את השני יותר, יש רוטציות נכונות ורעב בריא וזה גורם לנו לא לעצור אלא להמשיך בכל משחק".

על המפגש עם אינטר: "נבוא ברצינות כדי לבוא לנצח, כל עוד יש סיכוי לעלות לשלב הבא נעלה בהרכב הכי חזק. יש לנו עכשיו לוח זמנים צפוף ונצטרך לדעת לחלק את הכוחות".

בן שהר: "האמת שאם נסתכל על השנתיים האחרונות אז כרגע אני מרגיש טוב מאוד. הקבוצה רצה אז אני מרוצה בפן האישי והקבוצתי. בעונה שעברה עברתי פציעה ארוכה והיה לי קשה להשתלב אבל לקראת סוף העונה נכנסתי לעניניים והעונה אני מרגיש הרבה יותר טוב. כיף לי לשחק פה כדורגל. מקווים לנצח את אינטר כי אנחנו לא רוצים לוותר על אירופה, כמובן שהלחם והחמאה היא הליגה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי כהן מאמן הפועל חיפה (שמאל) עם עוזרו מאיר בן מרגי. ברני ארדוב
"צריכים להיראות הרבה יותר טוב". כהן עם עוזרו בן מרגי/ברני ארדוב

"אכזבה. ידענו שיהיה משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד, אבל אני מצפה לגישה שונה מהשחקנים", אמר אלי כהן, "ויתרנו מהר מידי, וחבל. הגענו אחרי ששיחקנו טוב מול מכבי חיפה אך שום דבר לא היה דומה למרות שמדובר ביריבה ברמה דומה. קשה להסביר את חוסר היציבות. דווקא במשחקים הגדולים יותר הופענו, מה שלא קרה היום. כשאתה מגיע למשחק כזה צריך להיראות הרבה יותר טוב, לי נראה מבחוץ שהקבוצה לא האמינה בעצמה. נקווה שההפסד לא ישפיע לקראת המשחק הבא, מכבי פתח תקוה ברמה שלנו ואנחנו צריכים לנצח אותה בבית. יש לנו שבוע להתכונן. שאלות על מעמדי תפנו ליואב כץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully