וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד עם הפתיחה הגרועה מ-2004/05, מוריניו: "אנו הכי חסרי מזל בליגה"

ז'וזה מוריניו התקשה לקבל את אובדן הנקודות מול ארסנל: "היינו טובים מהם בהרבה, זה מרגיש כמו הפסד". ונגר, שעדיין לא הצליח לנצח את הפורטוגלי בליגה: "המחליפים עשו שינוי אדיר"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כועס על השופט. רויטרס
"דה חאה היה בחופשה". מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו כבר חשבו היום (שבת) שהצליחו לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים לראשונה מאז סוף אוגוסט, כאשר ניצחו את שלושת מחזורי הפתיחה, אך שער מאוחר של אוליבייה ז'ירו איזן את השער שכבר חואן מאטה בדקה ה-68 והשדים האדומים יכולים למצוא את עצמם בסוף המחזור במרחק של עשר נקודות מפסגת הפרמיירליג. הפורטוגלי אמנם שמר על מאזן נקי מהפסדים ב-12 משחקים מול ארסן ונגר במסגרת הליגה, אך קשה להאמין שזה ינחם אותו, שכן 19 הנקודות שצברה יונייטד ב-12 מחזורים מהוות שיא שלישי מאז עונת 2004/05, אז פתחה עם 18.

"כמובן שאיבדנו שתי נקודות", אמר הפורטוגלי, "היינו טובים מהם בהרבה, לא היו להם שום מצבים לנצח, הם לא הצליחו לשחק כמו שהם רגילים. היינו מדהימים הגנתית, לחצנו ושלטנו במתפרצות שלהם וגם כשזכינו בכדור ראו שנוח לנו. כבשנו שער פנטסטי, היו לנו מצבים לנצח ופעם היחידה שהם יצאו קדימה ויצאו מצב שלא הצלחנו למנוע הם כבשו. להם היה מזל ולנו לא. אנחנו כרגע הקבוצה הכי חסרת מזל בפרמיירליג, זאת המציאות".

מוריניו לא הסתיר את התסכול: "זה עוד הפסד מבחינתנו. אם יש לך משחק רע, או אם יש לך משחק שוויוני מול יריבה כמו ארסנל, כשאתה מסיים בתיקו זו לא דרמה או תוצאה רעה, כי זה נורמלי. אבל כשדה חאה בחופשה וצ'ך מציל שניים שלושה מצבים מצויינים, כשאתה בשליטה מלאה וסופג מאוחר, ההרגשה היא שהפסדת". בסיום מסיבת העיתונאים אמר מוריניו בעוקצנות "סוף סוף הפסדתי לארסנל, סוף סוף הפסדתי לארסן. זו התחושה שלי".

ז'וזה מוריניו מול ארסן ונגר. AP
לחיצת יד קרה. ונגר ומוריניו/AP
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד לוחץ את ידו של ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
לא מסתכלים זה על זה. ונגר ומוריניו/GettyImages

ארסנל הצליחה לצאת מאולד טראפורד עם נקודה למרות שהנגיחה של ז'ירו הייתה הניסיון היחיד שלה למסגרת. זו הייתה הפעם הראשונה שהתותחנים לא בעטו למסגרת כל המחצית הראשונה מאז אפריל האחרון והם עדיין ללא ניצחון באולד טראפורד מספטמבר 2006. ארסן ונגר: "לא התמסרנו מהר מספיק, לא נכנסנו לעומק ולא הגענו למצבים. במחצית השנייה סבלנו במשך 20 דקות והגיע להם להוביל. השחקנים שעלו מהספסל עשו שינוי אדיר. חסרה לנו חדות, אני לא יודע למה אבל שמח שחזרנו".

על מאזן החוץ מול יונייטד: "תהיתי במהלך המשחק לגבי זה. בכנות, אני לא יודע. בשנה שעברה אולי היינו מפסידים את המשחק הזה והיום זה לא קרה, אז אולי השתפרנו במובן הזה. מקווה שעכשיו נחזור לנצח".

השער של ז'ירו היה העשירי שלו במדי ארסנל לאחר שעלה מהספסל, יותר מכל שחקן אחר של הקבוצה בהיסטוריה. הוא התותחן הראשון שכובש קבוצה של מוריניו בליגה מאז ז'ילברטו סילבה במאי 2007 ושמונה מתשע הבעיטות האחרונות שלו למסגרת מצאו את הרשת. "קיבלתי מסירה נהדרת מאוקסלייד-צ'מברליין", אמר, "תקפתי את הכדור ואני מרוצה מעצמי, אבל גםמהקבוצה כי היינו צריכים את הנקודה הזו. זה תמיד מתסכל להיות על הספסל אך זו חלק מהעבודה. אתה צריך להישאר מרוכז במשימה שלך וזה מה ששנינו ניסינו לעשות".

מאטה כבש בפעם הרביעית מול ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully