וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: רועי חגאי פוטר, נדב זילברשטיין מונה במקומו

18.11.2016 / 10:54

המאמן שהוליך את נהריה לליגת העל סיים את תפקידו אחרי שישה מחזורים בלבד. נדב זילברשטיין, שאימן את הקבוצה בעבר, חזר לקדנציה שנייה וכבר הספיק להעביר אימון בכורה

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
שישה מחזורים הספיקו. חגאי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נס ציונה פיטרה הבוקר (שישי) את מאמן רועי חגאי אחרי שישה מחזורים בלבד. ביורדת מליגת העל לא היו מרוצים מהתוצאות עד כה, כשנס ציונה ניצחה שלושה משחקים אך גם הפסידה שלושה, למכבי רעננה ואליצור קרית אתא בבית, וביום שלישי האחרון לאחרונה בטבלה ערב המחזור הפועל גליל עליון.

חגאי הגיע לנס ציונה כשהוא נחשב לאחד המאמנים הבולטים בליגה השנייה בשנים האחרונות. בעונת 2012/13 הוביל את מכבי הוד השרון הצנועה עד לגמר הפלייאוף, שם הפסידה לנס ציונה החזקה יותר, ובעונה לאחר מכן הוליך את עירוני נהריה לליגת העל אחרי חמש שנים בלאומית. בליגת העל הצליח להשאיר את נהריה בליגה למרות תקציב נמוך ופתיחת עונה חלשה, כשבסיבוב השני הוא נבחר למאמן הסיבוב בליגה. אשתקד הגיע לעירוני רמת גן שפתחה את העונה בצורה נוראית, והוביל אותה לסיבוב שני מדהים של 12 ניצחונות והפסד בודד, אך ברבע גמר הפלייאוף הפסידה הקבוצה להפועל עפולה.

נדב זילברשטיין, שאימן את הכתומים במשך שבע שנים, חזר לקדנציה שנייה ומונה במקומו. הכתומים הם המועמדים המובילים לעלות ליגה בסיום העונה, עם סגל מרשים שכולל את טל דן, גיל אמיתי, אלעד הופמן, עמית בן דוד, גולן גוט, עידו סטולרו ושני זרים טובים בדמות בילי מקפשרד ולי רוברטס. מקשפרד ייעדר ממשחק הליגה החשוב נגד הפועל באר שבע במחזור הקרוב לאחר שהורחק בהפסד לגליל עליון.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ושוב איתכם. זיבלרשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully