וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כריס בריאנט ומייק טראוט זכו ב-MVP

18.11.2016 / 8:03

הכוכב הצעיר שהוביל את שיקגו קאבס לאליפות אחרי 108 שנה, גרף 29 מתוך 30 הבחירות למקום הראשון והקדים את דניאל מרפי. טראוט זכה בתואר בפעם השנייה בקריירה לאחר שניצח את מוקי בטס. יוסטון החתימה את ג'וש רדיק ל-4 שנים תמורת 52 מיליון דולר והביאה את בריאן מקאן

כריס בריאנט שיקגו קאבס. AP
השלים שנה חלומית. בריאנט/AP

חלוקת הפרסים ב-MLB הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) לשיאה עם תארי ה-MVP, שהלכו לכריס בריאנט משיקגו קאבס ב-NL ולמייק טראוט מלוס אנג'לס איינג'לס ב-AL.

בניגוד לסערה סביב הסיי יאנג שהתרחשה בליל אמש, הפעם הדברים עברו בצורה הרבה יותר שקטה. בריאנט בן ה-24, שהוביל את הקאביז לאליפות אחרי 108 שנים, זכה ל-29 מתוך 30 הבחירות למקום הראשון בחטיבה שלו והקדים בצורה משמעותית את דניאל מרפי מוושינגטון וקורי סיגר, שחקן הדודג'רס, שזכה פה אחד מתואר רוקי העונה בתחילת השבוע. בריאנט, רוקי העונה מ-2015, סיים את השנה החולפת עם ממוצע חבטה של 29.2, 39 הומראנים ו-102 RBI. חברו לקבוצה אנתוני ריזו סיים רביעי במרוץ ל-MVP.

בצד השני, התואר הלך די כצפוי לטראוט, שזכה ב-MVP בפעם השנייה בקריירה האישית הנהדרת שלו, שלא מצליחה לצערו להפוך לקריירה קבוצתית מוצלחת במיוחד עם המלאכים. טראוט בן ה-25 הקדים את מוקי בטס מבוסטון וחוזה אלטובה מיוסטון והחזיר לעצמו את התואר היוקרתי אחרי שנת הפסקה, לאחר שהוביל את הליגה כולה בריצות עם 123, בהולכות, באחוזי עלייה לבסיס וב-WAR. הוא קיבל 19 בחירות למקום הראשון ו-356 נקודות בסך הכול, לעומת 311 של בטס. דייויד אורטיז הפורש זכה לבחירה אחת למקום הראשון וסיים שישי בסך הכול.

* יוסטון הייתה פעילה מאוד הלילה. הקבוצה מטקסס החתימה את ג'וש רדיק, שהפך לשחקן חופשי, על חוזה לארבע שנים תמורת 52 מיליון דולר. רדיק שיחק בעונה החולפת באוקלנד ובדודג'רס. מעבר לכך, האסטרוס ביצעו טרייד עם היאנקיז וקיבלו את בריאן מקאן הוותיק בתמורה לשני מגישים פרוספקטים, שעברו לניו יורק הבונה את עצמה מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully