וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו בכוננות דרבי: גריזמן עשוי לפתוח, מודריץ' חוזר מנגד

אלופת אירופה תתארח אצל סגניתה בשבת (21:45) הצרפתי יעבור מבחן כשירות, הקרואטי צפוי לפתוח אחרי חודש היעדרות. סאול עקץ: "רונאלדו שחקן נהדר, אבל מודריץ' הוא השחקן הכי טוב בריאל"

one

אחרי פגרת הנבחרות הקצרה, הליגה הספרדית חוזרת לפעילות בסוף השבוע כשבמוקד יעמוד כמובן, איך לא, הדרבי הגדול שבו תתארח אלופת אירופה ריאל מדריד אצל סגניתה אתלטיקו מדריד. הבלאנקוס מקווים שסרחיו ראמוס, הבלם והקפטן שכבש פעמיים מול אתלטיקו בשני הגמרים האחרונים של הצ'מפיונס בין הקבוצות, יעבור מבחן כשירות ויפתח, אך לא פחות מדאיג מכך היא בצורת הכיבושים של כריסטיאנו רונאלדו.

CR7 נראה טוב במשחקיה של נבחרת פורטוגל וכבש מול איי פארו ולטביה, אך בליגה הוא סובל מבצורת, על אחת כמה וכמה כשהוא בא לבקר בוויסנטה קלדרון המאיים. למעשה, רונאלדו לא הבקיע בחמשת משחקי החוץ האחרונים של ריאל מדריד בדרבי ובסך הכול הוא סובל מבצורת של 349 דקות ללא שער באצטדיון של אתלטיקו. הפעם האחרונה שרונאלדו מצא את הרשת בקלדרון הייתה ב-2 במרץ 2014, בעונה שבסיומה אתלטיקו חגגה אליפות מזהירה.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' מול שחקן אתלטיקו מדריד גבי. רויטרס
חוזר בדיוק בזמן. לוקה מודריץ' מול גבי/רויטרס

בצד השני של העיר מתעסקים בעיקר בניסיונות להכשיר את אנטואן גריזמן, הכוכב הצרפתי שנפצע במהלך משחק הנבחרות. גריזמן לא סובל משבר כפי שהיה חשש בתחילה וההערכות הן שהוא ישחק. סאול, חברו של גריזמן לאתלטיקו, התראיין לקראת המשחק ונשמע משוכנע: "אני חושב שגריזמן ישחק בדרבי, הוא יודע איך להתמודד עם כאב. הוא יודע מה זה אומר לקבוצה, והוא יעבוד קשה כדי לעשות את זה".

אגב, סאול התייחס גם לכך שלוקה מודריץ' התאושש מהפציעה הטורדנית בבירכו ועשוי לפתוח בדרבי אחרי היעדרות של חודש. סאול אמר: "אני מאמין שמודריץ' הוא השחקן הכי טוב של ריאל מדריד. נכון שיש להם שחקנים נהדרים כמו רונאלדו, אבל לדעתי מי שהכי חשוב למשחק של ריאל מדריד וגורם לקבוצה להיראות טוב הוא לוקה מודריץ'".

הדרבי הזה מגיע בתזמון לא הכי טוב לאתלטיקו מדריד, שהפסידה שניים משלושת משחקי הליגה האחרונים שלה ורחוקה כבר שש נקודות מהבלאנקוס, שיפתחו פער עצום אם ינצחו בקלדרון. גבי, קפטן הקולצ'ונרוס התייחס גם הוא להתמודדות הקרובה ואמר: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו. אנחנו לא פחות טובים מריאל, אבל עכשיו אנחנו בפיגור של שש נקודות ואם ננצח נחזור למאבק האליפות. עכשיו אנחנו ברמה שלהם, דבר שלא היה מתקבל על הדעת לפני כמה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully