וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי הודיע על חרם בארגנטינה: "החלטנו לא לדבר יותר עם התקשורת"

שחקני ארגנטינה הגיבו בזעם על דיווח לפיו לאבצי הודח מהסגל אחרי שנתפס מעשן מריחואנה, קפטן הנבחרת יצא בהודעה דרמטית אחרי הניצחון על קולומביה: "זה חוסר כבוד, זה כבר קשור לחיינו הפרטיים"

AP

דרמה בארגנטינה: ליאונל מסי הכריז היום (רביעי) בשם שחקני נבחרת ארגנטינה על חרם תקשורתי, אחרי דיווח עיתונאי שבו נטען כי אזיקיאל לאבצי הודח מהסגל בעקבות שימוש במריחואנה כשהיה עם חבריו לנבחרת. הקפטן מסי נעמד בפני העיתונאים המקומיים בסיום הניצחון הגדול 0:3 על קולומביה, ובו מסר הצהרה בשם כל השחקנים, שעמדו מאחוריו ולצדו.

"קיבלנו החלטה משותפת לא לדבר יותר עם התקשורת", הודיע מסי, "ברור שכולכם יודעים מדוע. נעשו המון האשמות, המון חוסר כבוד, וההאשמות שנכתבו נגד 'פוצ'ו' (לאבצי) הן חמורות מאוד".

מסי, שכיכב במהלך הניצחון עם שער גדול ושני בישולים, ציין כי לו ולחבריו אין בעיה עם ביקורת מקצועית. "אנחנו יודעים שרובכם לא משחקים במשחק של חוסר הכבוד", אמר לעיתונאים, "אפשר לבקר אותנו אם אנחנו מפסידים או מנצחים, אם אנחנו משחקים טוב או רע. אבל זה כבר קשור לחיים הפרטיים שלנו. אם לא נעצור את זה עכשיו, זה לעולם לא יקרה".

לאבצי, שמשחק בליגה הסינית בהבאיי פורצ'ן, הואשם על ידי תחנת רדיו מקומית שנתפס מעשן מריחואנה. החלוץ לא רק הכחיש את הדברים, אלא אף ציין שהוא מתכוון לתבוע את העיתונאי על "דיווח כוזב שפגע בי, בעבודתי ובמשפחתי".

המאמן אדגרדו באוסה סיפר שהוא תומך בשחקנים והוסיף: "שוחחתי עם הקפטן (מסי) ועם שניים-שלושה שחקנים נוספים והחלטנו שאני כן אדבר במסיבת העיתונאים. שיחקנו היטב היום, עבודת ההגנה שלנו הייתה טובה ולא נתנו לקולומביה לשבור את המערך שלנו. בקשר לביקורת על השחקנים לפני המשחק: אני לא מבין איך אפשר לבקר אותם אחרי שהם נתנו כל כך הרבה לנבחרת".

ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה. AP
לא עוד. מסי וחבריו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully