וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט פוחולס מבקר בישראל ונפגש עם שרת הספורט

15.11.2016 / 16:37

שחקן לוס אנג'לס איינג'לס, שחבט ל-591 הומראנים לאורך הקריירה ונבחר שלוש פעמים ל-MVP של הנשיונאל ליג, הגיע לביקור והעניק כדור חתום עם הקדשה לשרה רגב

אלברט פוחולס עם מירי רגב. משרד הספורט, מערכת וואלה! NEWS
פוחולס משרד הספורט)/מערכת וואלה! NEWS, משרד הספורט

אחד מגדולי השחקנים ב-MLB במילניום הנוכחי, אלברט פוחולס, נמצא בביקור בישראל. היום (שלישי), נפגש שחקנה של לוס אנג'לס איינג'לס עם שרת הספורט מירי רגב במשרדה ואף העניק לה כדור בייסבול חתום עם הקדשה.

בדף הפייסבוק של השרה נכתב: "שמחתי לארח היום במשרדי את אלברט פוחולס, שחקן בייסבול מהמפורסמים בארה"ב ומהמוכרים בעולם בקרב אוהדי הספורט. נפגשתי עם 'שחקן העשור' ועם רעייתו דיאדרה, במטרה לקדם את ענף הבייסבול בישראל".

פוחולס, שחבט בקריירה 591 הומראנים ו-2,825 חבטות בסך הכול, יחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-37. הוא כיכב בחלק הראשון של הקריירה בסנט לואיס קרדינלס והוביל את הקבוצה לשתי אליפויות, כשהוא הופך לאחד השחקנים הטובים במשחק וזוכה בתואר ה-MVP של הנשיונאל ליג שלוש פעמים, ב-2005, 2008 ו-2009. ב-2012 חתם על חוזה ענק בלוס אנג'לס, 254 מיליון דולר לעשר שנים. בחמש העונות שלו בעיר המלאכים, המספרים של פוחולס ירדו מעט, אך עדיין הוא חבט העונה ל-31 הומראנים ובעונה שעברה ל-40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully