וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר וקוטיניו, סיפור אהבה: הצמד הכי מדובר השבוע בכדורגל העולמי

חברות ארוכת שנים, תארים משותפים בגיל 16, הבנה עיוורת ושיתוף פעולה קטלני. שני האסים של ברזיל פירקו את ארגטינה ועכשיו חולמים לשתף פעולה גם מחוץ לנבחרת. ברצלונה עוקבת בעניין

רויטרס

בספטמבר 2015 ניימאר השתתף באירוע יחצני של ג'ילט ונשאל האם יש כדורגלן ברזילאי איתו ירצה לשתף פעולה בברצלונה. החלוץ שמר על דיפלומטיה כשאמר ש"יש הרבה שחקנים טובים", אבל מיד לאחר מכן נקב בשמו של פיליפה קוטיניו.

השבוע, אחרי שהשניים הוליכו את ברזיל ל-0:3 מוחץ על ארגטינה במוקדמות המונדיאל, ניימאר כבר היה הרבה יותר ברור: "לשחק עם קוטיניו זה תמיד תענוג. אנחנו חברים במשך שנים ובכל יום אני חושב על זה שנועדנו לשחק ביחד".

סיפור האהבה הזה ארוך. הם נולדו בהבדל של ארבעה חודשים (ניימאר הוא המבוגר בין השניים) ולפיכך שיחקו ביחד בכמה גלגולים של הנבחרות הצעירות של ברזיל. כשהיו בני 16 הצעידו נבחרת כשרונות לזכייה בטורניר בספרד ושנה לאחר מכן שיתפו פעולה באליפות העולם עד גיל 17.

לאורך השנים הם שמרו על קשר הדוק ובבוא הזמן נפגשו גם בנבחרת הבוגרת. הבישול הראשון של קוטיניו במדי הסלסאו, היה - איך לא - לניימאר בניצחון 0:4 על יפן במשחק ידידות. בניצחון הגדול על ארגטינה השבוע, ניימאר בישל לחברו הטוב את השער היפהפה שקבע 0:1.

אז לאור היחסים החמים בין השניים והיכולת הפנומנלית של קוטיניו בפרמיירליג, מה הפלא שבליברפול כבר מתחילים לחשוש מאיבוד של כוכב נוסף לטובת ברצלונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully