וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלנד סנפורד מחפש ספונסר לקראת טוקיו: "הבעיות הכלכליות תמיד נמצאות ברקע"

כשלושה חודשים לאחר המשחקים האולימפיים בריו, אשתו של האצן, דניאל דקל סנפורד, פנתה לעזרת הציבור בדף הפייסבוק שלה: "רוב הזמן דונלד נמצא די לבד, אני רוצה לעזור לבעלי למצוא ספונסר"

כשלושה חודשים עברו מאז תמה לה אולימפיאדת ריו, והספורטאים האולימפיים מתחילים אט אט בהכנות לאולימפיאדה הבאה, שתתקיים בטוקיו בשנת 2020. אלא שאצל האצן דונלד סנפורד, המצב מעט שונה. סנפורד לא מרוכז אך ורק באימונים, זאת בשל הבעיות הכלכליות מהן הוא סובל. אשתו דניאל דקל סנפורד התייחסה לכך בדף הפייסבוק שלה, וביקשה את עזרת הציבור.

"שמי דניאל דקל סנפורד, אני פונה לקבוצה במטרה לעזור לבעלי, דונלד בלייר סנפורד שהינו ספורטאי אולימפי המייצג את מדינת ישראל בכבוד רב מזה מספר שנים וייצג את מדינת ישראל במשחקים האולימפיים בריו באוגוסט 2016. דונלד, יליד ארה"ב, נשוי ואב לשתי בנותינו המקסימות, ואנחנו מתגוררים בקיבוץ עין שמר. דונלד מתחרה בתחום של אתלטיקה קלה 400 מ' והינו בעל הישגים נכבדים בתחרויות אתלטיקה בארץ ובעולם".

עוד נכתב: "ספורט מקצועי דורש חודשים ארוכים של עבודה קשה שלרוב היא אינדיבידואלית, התמודדות עם פציעות ומצבי לחץ. נסיעות ברחבי העולם וניסיון בכול הכוח להצליח. זכייה במדליה בינלאומית תמיד גורמת לתחושת גאווה גדולה, אבל רוב הזמן דונלד נמצא די לבד... וברקע תמיד יש גם את הדאגות הכלכליות. אני פונה אליכן, כוח הקבוצה לסייע לנו במציאת ספונסר לדונלד תוך שיתוף פעולה, חשיבה משותפת על אופן הייצוג ותמיכה בהכנות של דונלד לטוקיו 2020. אם יש לכן עסק או רעיון לעסק שיהיה מעוניין להיות ספונסר לספורטאי אולימפי, בבקשה תכתבו לי פרטי קשר. אני מקווה שיש לקבוצה האדירה הזאת את הכוח לעזור לנו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully