וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרה לבאוסה: ליאונל מסי בספק למפגש של ארגנטינה מול קולומביה

האלביסלסטה מקווה לצאת מהמשבר בדרך למונדיאל 2018 ברוסיה, אולם הקפטן חש כאבי ראש עזים במהלך הטיסה לסן חואן ונזקק לטיפול רפואי. אוספינה דרוך: "פוגשים נבחרת ולא רק את מסי"

AP

הצרות של נבחרת ארגנטינה לא עוצרות. אחרי ה-3:0 הכואב לנבחרת ברזיל בשבוע שעבר ומצבה הקשה של סגנית אלופת העולם בדרך למונדיאל 2018 ברוסיה, מדווחים היום (שני) בתקשורת המקומית כי גם ליאונל מסי נמצא בספק לקראת המפגש החשוב מול קולומביה (בלילה שבין שלישי לרביעי), שיתקיים בסן חואן.

עוד בנושא:

ממהפכה למהפכה: הדרישות החדשות של מוריניו מהנהלת מנצ'סטר יונייטד
ארבע שנים למספרת המופלאה של זלאטן: "זה הגול הגדול בקריירה"
'מארקה': ליאו מסי "הפגוע" מסרב להאריך את חוזהו בברצלונה
אחרי היעדרות של יותר מחודש: ראמוס צפוי לפתוח בדרבי של מדריד

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
הצרות לא עוצרות. מסי/AP

הפרעוש המריא עם חבריו לנבחרת לסן חואן, שם יתקיים המשחק, אולם חש סחרחורת קשה במהלך הטיסה וטען בפני הצוות הרפואי כי הוא סובל מכאבי ראש עזים. עדיין לא ברור הם מדובר בתשישות או וירוס שתקף את מסי, והאם מצבו הבריאותי של הקפטן יגרום לו לפספס את המפגש הקריטי מול הלוס קפיטרוס.

הפרשנים סוברים כי אם מסי אכן ייעדר מהמפגש מול קולומביה, אבר באנגה עשוי להיות זה שיחליפו בתקווה לשבור את הרצף השלילי של האלביסלסטה, שלא ניצחנו בארבעת משחקי המוקדמות האחרונים וספגו שני הפסדים רצופים, שהותירו אותם במקום השישי. עדיין לא ברור האם באוסה, שבחר לשחק מול ברזיל במערך לא סימטרי, ימשיך להעניק את האמון באנזו פרס, חאבייר מסצ'ראנו ולוקאס ביגליה - שהציגו יכולת רעה מול הסלסאו. מאוחר יותר עלה כי מסי הוא אינו השחקן היחיד בסגל שסבל מכאבי ראש ומזכיר נבחרת ארגנטינה הסביר: "המטוס התנדנד, אולם מדובר בדבר טבעי כאשר מדובר בטיסה לסן חואן".

בחלק הקדמי גונסאלו היגואין עדיין זוכה לעדיפות על פני סרחיו אגוארו, שנכנס במחצית השנייה ולא הצליח להושיע את באוסה וארגנטינה. 'קון' זוכה לעדיפות מצד מרבית מהפרשנים בארגנטינה ולא רק בשל התיאום המיוחד עם מסי, אלא בעיקר בשל העובדה כי הוא מתאים יותר לסגנון של האלביסלסטה. באוסה, שסימן את היגואין בתור החלוץ המוביל, עדיין לא החליט לגבי זהותו של החלוץ מול קולומביה, כך טוענים בתקשורת המקומית.

אצל היריבה, שוער נבחרת קולומביה וארסנל, דויד אוספינה, החמיא לפרעוש לקראת המפגש: "אין דרך לעצור את מסי, זה בלתי אפשרי. אנחנו יודעים מי הוא, ולמה הוא מסוגל. החשיבות שלו לארגנטינה היא עצומה ועדיין ננסה לשחק את הסגנון שלנו. המשחק הוא מול נבחרת ולא מול לאו בלבד, חשוב שנדע להיזהר מכל איום שלהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully