וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' מונדיאל: ארגנטינה הביסה 0:3 את קולומביה, שער ושני בישולים למסי

כוכב הנבחרת סיפק הצגה מרשימה, כולל שער מרהיב, ובסיום הודיע: "מחרימים את התקשורת". צ'ילה בחיים אחרי 1:3 גדול על אורוגוואי, גבריאל ז'סוס הוליך את ברזיל הלוהטת ל-0:2 בפרו

AP

המחזור ה-12 של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה המשיך הלילה (בין שלישי לרביעי) את המאבקים הצמודים על הכרטיסים לגביע העולמי. במשחק המרכזי ארגנטינה הביסה 0:3 את קולומביה והשיגה ניצחון גדול בזכות שער אדיר של ליאו מסי ועוד שני בישולים של הכוכב, אבל ספק אם הניצחון הזה יביא שקט לנבחרת אחרי שבסיומו ליאונל מסי הכריז על חרם על התקשורת.

ברזיל התארחה בפרו וחזרה עם ניצחון 0:2 בזכות שער ובישול של גבריאל ז'סוס, צ'ילה ניצחה בבית 1:3 את אורוגוואי והשיגה שלוש נקודות קריטיות. אקוודור הביסה 0:3 את ונצואלה, פרגוואי פישלה עם הפסד 1:0 בבוליביה.

ליאונל מסי, ארגנטינה. AP
גול מדהים, שני בישולים נפלאים. אין מילים, ליאו מסי/AP

ארגנטינה - קולומביה 0:3

סוף סוף ניצחון גדול לארגנטינה, ועל אף שהוא לא הושג בזכות יכולת משכנעת, הוא משחרר הרבה לחץ אצל פינאליסטית המונדיאל הקודם, ומשפר משמעותית את מצבה בבית המוקדם.

המארחת פתחה בסערה והייתה דומיננטית מהרגע הראשון, זאת למרות שהקהל היה שקט מתמיד. זה התחיל מוקדם, ובגולאסו. בדקה ה-10 מסי סחט עבירה מבאריוס, מרחק כ-25 מטרים ישירות מול השער, ושלח את הכדור החופשי באומנות, חזק ומסובב, למשקוף ופנימה, בבעיטה בלתי ניתנת לעצירה, שקבעה 0:1 למארחת. איזה גול. בדקה ה-23 באריוס שוב היה הקורבן, והפעם מסי שיגע אותו באגף ימין לפני שהגביה לעומק הרחבה והניח כדור על הראש של פראטו, שרק היה צריך לנגוח בנינוחות פנימה ולקבוע 0:2 מוקדם.

המשחק הקשוח נמשך גם במחצית השנייה, עם שורה ארוכה של עבירות קשות ושמונה כרטיסים צהובים שחולקו לשתי הנבחרות. קולומביה לחצה בניסיון לכבוש, אבל מסי שוב הלם בה, כשחטף בחלק הקדמי, חדר לרחבה והותיר את די מריה לבד מול השער כדי לקבוע 0:3 גדול.

בסיום המשחק ליאו מסי הודיע ששחקני הנבחרת יחרימו את התקשורת, בעקבות דיווח שאזיקיאל לאבצי לא נכלל בסגל מאחר שנתפס על שימוש במריחואנה במהלך שהות עם הנבחרת. "החלטנו לא לדבר יותר עם התקשורת", הודיע מסי בסיום בשם השחקנים.

עוד באותו נושא

ליאו מסי הודיע על חרם בארגנטינה: "החלטנו לא לדבר יותר עם התקשורת"

לכתבה המלאה
אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה. AP
המושיע. אלכסיס/AP

צ'ילה - אורוגוואי 1:3

גם צ'ילה נושמת לרווחה אחרי הניצחון שמותיר את המצב בבית צפוף ומסובך, ואת אלופת היבשת בחיים. 17 דקות מן הפתיחה דווקא הסלסטה עלו על הלוח. סוארס ניצל חולמנות בהגנה המארחת, גנב את הכדור והשאיר לקבאני, שמול בראבו לא התבלבל. ממש בשניות הסיום של המחצית הראשונה, צ'ילה מצאה את השוויון. אלכסיס דהר קדימה ומצא בשמאל את בוסנז'ור, שהגביה במדויק לוורגאס וזה, עם תנועה חדה של הראש, נגח פנימה וקבע 1:1 לפני ההפסקה, בדיוק בזמן. ואז הגיע אלכסיס סאנצ'ס. כוכב ארסנל, שספג לא מעט לאחרונה על יכולתו במדים הלאומיים, כבש את הראשון שלו בדקה ה-60 עם בעיטה מצוינת מקצה הרחבה (וקצת עזרה מהשוער מוסררה שהגיב מאוחר), השלים צמד בדקה ה-75 כשכבש מקרוב אחרי בישול של מרסלו דיאס, וחגג ניצחון חשוב ומתוק. הכל פתוח בדרום אמריקה.

לואיס סוארס נבחרת אורוגוואי. AP
מתוסכל. סוארס/AP

פרו - ברזיל 2:0

ברזיל ממשיכה בשלה. הנבחרת של טיטה נראית נהדר בתקופה האחרונה, עם ניצחון שישי ברציפות ומאזן שערים 1:17. זה הלך לא קל, הסלסאו כמעט ספגו מול הפרואנים, אבל בסופו של דבר גבריאל ז'סוס עשה את העבודה. בדקה ה-7 פרו הייתה קרובה לכיבוש, אבל נעצרה בקורה. מהצד השני נייימאר הפציץ למשקוף, אבל להפסקה שתי הנבחרות ירדו ב-0:0. בדקה ה-58 זה הגיע. ההגנה הפרואנית התקשתה להרחיק, הכדור נהדף היישר לרגליו של גבריאל ז'סוס, שמקרוב הכניע את השוער פדרו גאז'סה. פרו כמעט השוותה מכדור קרן אבל החמיצה מקרוב, ובדקה ה-78 ברזיל דהרה למתפרצת, גבריאל ז'סוס פרגן לרנאטו אגוסטו, שמתוך הרחבה גלגל פנימה וקבע 0:2.

גבריאל ז'סוס, ברזיל. AP
החגיגה נמשכת. גבריאל ז'סוס/AP
רנאטו אגוסטו, גבריאל ז'סוס, נבחרת ברזיל. AP
רנאטו אגוסטו, גבריאל ז'סוס, נבחרת ברזיל/AP

אקוודור - ונצואלה 0:3

המארחת הבטיחה לעצמה את המקום בין חמש הראשונות לפחות עד חידוש הקמפיין במרץ 2017, בזכות ניצחון ביתי על המדורגת אחרונה. אקוודור הפסידה רק פעם אחת ב-13 המשחקים האחרונים שלה כמארחת במוקדמות (3:0 לברזיל לפני כחודשיים) ומול ונצואלה בקיטו עשתה את העבודה במחצית השנייה. הבלם ארתורו מינה, שחקנה של ריבר פלייט הארגנטינאית, נגח את הראשון שלו במדים הלאומיים אחרי הרמה בדקה ה-51 של מילר בולאניוס, שהבקיע בעצמו בדקה ה-83 מבישול של אנר ולנסיה, שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-86.

ארתורו מינה שחקן נבחרת אקוודור חוגג. AP
שער בכורה במדי אקוודור. ארתורו מינה חוגג/AP

בוליביה - פרגוואי 0:1

האלבירוחה פספסו הזדמנות להתברג זמנית בין חמש הראשונות, לא ניצלו יתרון מספרי בלה פאס ובסופו של דבר גם הפסידו. בוליביה איבדה את חואן ואלוורדה בגלל צהוב שני בדקה ה-60, אך למרות זאת הצליחה לעקוץ עם מתפרצת של מרסלו מרטינס, שהעביר בדקה ה-78 כדור רוחב שפגע בגוסטבו גומס והתגלגל פנימה. המארחת נמלטה מהמקום האחרון.

חואן איטורבה שחקן נבחרת פרגוואי (במרכז) בין רונאלד ראלדס, וולטר פלורס שחקני נבחרת בוליביה. רויטרס
פרגוואי מעדה בלה פאס. חואן איטורבה לכוד בין רונאלד ראלדס לוולטר פלורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully