וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי היעדרות של יותר מחודש: ראמוס צפוי לפתוח בדרבי של מדריד

הבלם והקפטן, שהחמיץ את שמונת המשחקים האחרונים של ריאל מדריד בשל פציעה בברך, צפוי לחזור ל-11 של אלופת אירופה בקרב מול סגניתה (ש', 21:45), אנטואן גריזמן בספק אצל סימאונה

one

בווידאו: הדרבי הקודם בין הקבוצות בעונה שעברה

אחרי שהסתיימו להם משחקי מוקדמות המונדיאל ברחבי אירופה, במדריד חושבים כעת רק על דבר אחד - על הדרבי שבו תארח אתלטיקו את ריאל ביום שבת הקרוב (21:45, ערוץ 50). הבשורות הטובות של זידאן לקראת המשחק הזה מגיעות מכיוונו של סרחיו ראמוס. הקפטן שנפצע בבירכו במהלך משחקה של נבחרת ספרד מול אלבניה לפני יותר מחודש, חזר לאימונים ואחרי שפספס שמונה משחקים בשל הפציעה הזו (חמישה בליגה, שניים בליגת האלופות ואחד בגביע), הוא צפוי לחזור היישר ל-11 של זינדין זידאן, שנאלץ לפתוח עם נאצ'ו כבלם במשחק הליגה הקודם מול לגאנס.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד (במרכז) נוגח לרשת אתלטיקו מדריד, גמר ליגת האלופות 2014. GettyImages
הסיוט של כל אוהד אתלטיקו חוזר. ראמוס כובש בגמר האלופות/GettyImages

אתלטיקו בוודאי לא שמחה לשמוע על הבשורות הללו אחרי שראמוס כבש נגדה בשני גמרים של ליגת האלופות. ובינתיים, בצד השני של העיר מקווים להכשיר את אנטואן גריזמן, הכוכב הגדול של הקולצ'ונרוס שנפצע במהלך משחקה של נבחרת צרפת מול שבדיה ביום שישי האחרון והוחלף שתי דקות לסיום. גריזמן לא ישחק במדי נבחרתו שתפגוש מחר את חוף השנהב למשחק ידידות, אך עשוי להחלים בזמן לדרבי שייערך בוויסנטה קלדרון.

ריאל מדריד חגגה אומנם במפגשים הקודמים מול אתלטיקו בליגת האלופות, אך בליגה הבלאקוס לא ניצחו את שחקניו של דייגו סימאונה מאז אפריל 2013, משחק שלו כריסטיאנו רונאלדו לא היה שותף, אך אנחל די מריה כבש את שער הניצחון בדקה ה-63 בקלדרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully