וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לצרף שחקן הגנה והתקפה. דמארי ברשימות

14.11.2016 / 6:47

במועדון בודקים שמות של זרים אבל במקביל ממתינים לחזרת ישראלים בכירים כמו כיאל והחלוץ שחוזר לגרמניה, שמולנסטיין היה רוצה לראות בקבוצה. חיפה עשויה לוותר על אחד הזרים, ביניהם פלט

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה החליטו לנסות ולהתחזק בשחקן הגנה והתקפה בחלון ההעברות בחודש ינואר. כפי שפורסם בוואלה ספורט, המטרה של ראשי המועדון היא להתחזק לכל היותר בשני שחקנים, אחד מהם יהיה ישראלי, בעמדות הללו.

כזכור, בימים האחרונים עלה שמו של אליסון דוס סנטוס ממכבי פתח תקוה כמועמד להגיע למרכז ההגנה, אך במועדון הבינו כי ייתכן ויוחתם על חוזה ארוך טווח בקבוצה שלו. גם שמו של קשר הנבחרת בירם כיאל עלה אך מולנסטיין חושב גם על החתמת בלם זר כשלא מן הנמנע שאחד כזה יגיע על חשבון אחד הזרים.

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
ינסו לצרפו. עומר דמארי/רויטרס

לגבי שחקן התקפה, בחיפה ממתינים לראות האם אחד השגרירים הבכירים יחזור לישראל. אם עומר דמארי יחליט לשוב, ייתכן מאוד ובמועדון ינסו לצרפו. בימים האחרונים הודיעה ניו יורק רד בולס רשמית כי השחקן ישוב ללייפציג, אך ספק אם ישחק שם בעונה הבאה ונראה כי המצב הכלכלי בהפועל תל אביב לא יאפשר לו לשוב כרגע. במקביל, תור כריסטיאן קרלסן ורנה מולנסטיין ממשיכים לחפש גם שחקן זר.

חיפה תוכל להחתים זר שישי בחלון ההעברות הנוכחי או לשחרר את אחד השחקנים הזרים שיש לה בסגל. גליינור פלט אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה ולמרות השערים שכבש לאחרונה נראה כי מולנסטיין עדיין מאמין יותר בניקיטה רוקאביציה.
האוסטרלי חזר אתמול להתאמן וצפוי להיות בסגל למשחק מול כפר סבא. פלט מסיים את חוזהו בתום העונה ולכן לא ברור האם יישאר במידה שיגיע חלוץ זר. בחיפה טוענים כי אין כל החלטה סופית לגבי שחרור שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully