וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "בעבר הייתה קצת הרגשה לא נוחה בנבחרת, כי מכבי תל אביב שלטה"

מאור בוזגלו מתייחס לשינויים בנבחרת ("יותר מגובשת, לא מתבייש להגיד, כשמכבי שלטה היית מגיע לנבחרת במעמד פחות"), ומסרב להיכנע לאיטליה וספרד: "זה כדורגל, מי היה מאמין שבאר שבע הקטנה תנצח בסן סירו?"

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר באולפן וואלה! NEWS בעקבות המשחק

נבחרת ישראל גברה אמש (שבת) על אלבניה 0:3 בחוץ, בתום שבוע סוער שבו חששו בנבחרת בעיקר מההתרעות הביטחוניות, אך סיימו אותו עם חיוך אחרי שהאלבנים ספגו שני כרטיסים אדומים, אותם ניצלו ערן זהבי, דן איינבינדר ואלירן עטר כדי להעניק לישראל שלוש נקודות שהותירו אותה במקום השלישי בבית ז' במוקדמות המונדיאל. באולפן וואלה! NEWS התכנסו הילה קובו, אורן יוסיפוביץ ואיציק יצחקי לשוחח על השלכות הניצחון, ושליחנו לאלבניה יניב טוכמן דיווח משדה התעופה בטיראנה שם אנשי הנבחרת עדיין מחכים למטוס החלופי. גם מאמן הנבחרת אלישע לוי והקשר דן איינבינדר עלו לשידור.

עוד בנושא

ניצחון שלישי ברציפות: ישראל הביסה 0:3 את נבחרת אלבניה בחוץ
תקלה במטוס מעכבת את המראת הנבחרת מאלבניה בחזרה לארץ
יניב טוכמן, שליחנו לאלבניה, מנתח את כל הבינגואים של אלישע לוי
אופוריה בנבחרת: ביברס נאתכו למבקרים, זהבי כבר מתכונן לספרד
יוסיפון על החשיבות העצומה של ביברס נאתכו ומאור בוזגלו לנבחרת
האוהדים האלבנים זועמים: איומי רצח על השופט בעמוד הפייסבוק שלו
מופע האימים של עמיחי שפיגלר: מיטב התגובות ברשתות החברתיות
גיליון הציונים: אלמוג כהן וערן זהבי 8, נאתכו 7.5, ומה עם אלישע לוי?

מאור בוזגלו שחקן נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
"האווירה היום בנבחרת מאוד חיובית וטובה. יחסית לשנים קודמות, חדר ההלבשה שמח". בודלו/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

מאור בוזגלו התייחס לשינוי בנבחרת של אלישע לוי לעומת זאת של גוטמן, ועל היחסים החדשים בין שחקני באר שבע ומכבי תל אביב.

על העיכוב במטוס: "כמה שזה לא נעים ולא כיף, עדיף לעשות את זה כשחוזרים עם ניצחון. ברור שיש המון אנשים בארץ שדואגים ולא מבינים מה קורה. לא ישנתי בכלל בלילה, אולי שעה במטוס. זו לא סיטואציה שקורית כל יום, גם הסיטואציה של האבטחה".

על ניצחון חוץ מול יריבה עדיפה: "זה מכלול של המון דברים. טוב לשאוף ולחלום, אבל יש הרבה דברים שלא תלויים בך. המשחק התפתח בדיוק כמו שרצינו. התכוננו אליו מדהים בצורה טקטית. לחצנו במקומות הנכונים. שיחקנו לעומק ולא לרוחב. וברגע שאתה בתשעה שחקנים, ידענו שאנחנו צריכים לגמור את המשחק. זה יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. צריך לדעת לדרוס".

על ניצחון שלישי רצוף, כמו בימי גוטמן: "אולי בגלל הניסיון מול בוסניה, הכנסנו את הכל לפרופורציה. השחקנים התבגרו והבינו את המשמעויות, משחק אחד לא עושה קמפיין. גם במשחק שניצחנו 0:3 יש המון דברים שצריך לשפר. המילה הכי חשובה זה המשכיות. פה נימדד".

האם אפשר לדגדג את איטליה וספרד? "בכדורגל הכל אפשרי, צריך לחלום ולשאוף, אבל צריך גם להיות ריאליים. מנסים לייצר מומנטום חיובי, וננסה לשמור על זה. בסופו של דבר זה כדורגל. מי האמין שאנחנו באר שבע הקטנה, שלא הייתה באירופה כל כך הרבה שנים, תבוא לסן סירו ותנצח את אינטר הגדולה, ותעשה עוד משחקים מדהימים? הפערים הצטמצמו. אפשר לעשות את הבלתי ייאמן".

ערן זהבי ושחקני נבחרת ישראל חוגגים. AP
באר שבעים ומכבים לא רוצים להיות אויבים. שהר וצדק חוגגים עם זהבי/AP

על היחסים בנבחרת בין שחקני באר שבע למכבי תל אביב, אמר בוזגלו: "זה טבעי, כשאתה נמצא עם שחקנים מהיריבה הכי גדולה בליגה, יש טראש טוק ועקיצות, אבל בנבחרת אנחנו מתמקדים למען המטרה. האווירה היום בנבחרת מאוד חיובית וטובה. יחסית לשנים קודמות, חדר ההלבשה שמח. גם מי שלא שיחק שמח מאוד מהניצחון.

"יותר מגובשת? כן, לא מתבייש להגיד. בעבר אולי הייתה קצת הרגשה לא נוחה, כי מכבי תל אביב שלטה, והיית מגיע לנבחרת במעמד פחות מהיום, וזה הרגיש קצת לא נוח. קודם כל אני שמח שזה השתנה. היום שחקני מכבי ובאר שבע יודעים שכל השחקנים שבכושר הכי טוב נמצאים ביחד".

על מצבה של מכבי תל אביב בליגה: "היא קבוצה טובה, הם עוד ייתנו גולים. באר שבע משייטת לאליפות? זה מחזור 9, זה רק נראה כאילו זה מחזור 30. האינטיסיביות הזאת, של לשחק בכמה מסגרות בו זמנית, זה מבחן ואנחנו עומדים בו טוב. כמובן שהליגה זה הלחם והחמאה שלנו, אנחנו צריכים לבוא לכל משחק במלוא העוצמה ובכל הכוח".

שחקן נבחרת ישראל, דן איינבינדר. AP
הכי מתוק שיש. איינבינדר/AP

אלישע לוי אמר על ניצחון הנבחרת: "זה ניצחון במאני טיים נגד נבחרת מצוינת, במגרש לא פשוט. השחקנים עשו ניצחון מאוד חשוב שישרת את הנבחרת. הדרך הייתה נכונה, ידענו לנטרל את האווירה והרעשים מסביב. כל מה שתכננו הצליח, זה היה אחד מהערבים האלו".

על הכללתו של דן איינבינדר בהרכב: "אפשר היה לראות שדן נראה טוב. ברגע שהחלטנו באיזה מערך לעלות, הדבר החשוב היה למצוא את השחקנים המתאימים למערך הזה. ידענו שיש להם הרבה שחקנים במרכז השדה ושהם חזקים בהתקפות מעבר, לכן החלטתי שנשחק עם שלושה קשרים. דן שחקן אינטליגנט, היכולת הטקטית שלו... גם כשהוא נכנס כמחליף נגד מקדוניה הוא תרם לנבחרת".

על השינויים לאורך החודשים האחרונים: "השינויים נעשים בהתאם לנסיבות. עושים שינוים תוך כדי תנועה, השחקנים לומדים להכיר אותי ואני לומד להכיר אותם. אחרי כל משחק אתה מסיק מסקנות ואתה מקבל החלטות תוך כדי תנועה. בנבחרת אתה צריך תמיד להיות חד ולקחת החלטות נכונות לגבי שחקנים מסוימים. אנחנו מזהים את האנשים שנמצאים בכושר הכי טוב והדלת פתוחה בפני כולם".

דן איינבינדר הוסיף: "הופעה ראשונה בהרכב, גול ראשון בנבחרת, ניצחון מתוק - אני שמח שכל הדברים האלו קרו בלילה אחד. בקמפיין הנוכחי זה הזימון השלישי שלי ברציפות והמשחק השני. אלישע נותן בי אמון, אנחנו מדברים הרבה".

על האבטחה הכבדה: "אני לא יודע כמה זה השפיע. זה היה בראש גם לפני שנסענו וגם כשהגענו. היו דיבורים על אבטחה, העבירו לנו תדריכים, ראינו שהאבטחה לא רגילה. אבל לא נתנו לזה להוציא אותנו מריכוז".

על התפקיד שלו בהמשך הקמפיין: "המשחק הבא הוא רק במרץ, עד אז אי אפשר לדעת באיזה כושר כל שחקן יהיה. הדברים משתנים. אלישע יבחר את הסגל הכי טוב כמו שהוא עושה בכל זימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully