וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריץ אדוריץ עשה היסטוריה: "מדהים להיות במקום הזה בגילי המופלג"

החלוץ המשיך את השנה המופלאה כשהפך לכובש המבוגר בתולדות נבחרת ספרד: "מאושר מהדברים שקורים לי בקריירה". איטליה מרוצה מהשיטה החדשה, ונטורה: "זה היה צריך להסתיים עם שמינייה"

ג'אמפיירו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. AP
יכול להיות מרוצה. ג'אמפיירו ונטורה/AP

בזמן שנבחרת ישראל הביסה את אלבניה, בבית ז' של המוקדמות נערכו שני משחקים שסיפקו את התוצאות הצפויות: איטליה הביסה 0:4 את ליכטנשטיין בחוץ וספרד ניצחה באותה תוצאה בביתה את מקדוניה.

ג'אמפיירו ונטורה, מאמנה החדש של איטליה, דיבר על הניצחון של נבחרתו והתייחס גם למשחקים האחרים בבית: "התוצאות של הנבחרות האחרות לא רלוונטיות. הדבר הכי חשוב היה שניצחנו. כולם עבדו קשה, הבקענו שערים יפים והדברים עבדו לנו כמו שרצינו. אני מרוצה בעיקר כי נתנו הופעה טובה מעבר לתוצאה". למרות זאת, ונטורה העיר על אחוז ניצול המצבים הנמוך: "זה היה צריך להסתיים בשמינייה או שביעייה. חבל שלא היינו מרוכזים ליד השער".

אנדראה בלוטי, חלוצה של טורינו שכבש צמד אמר: "זה היה המשחק הראשון שלנו בשיטה החדשה, הראינו דברים טובים. אני הבקעתי פעמיים והוספתי בישול וזה חלום עבורי לשחק בנבחרת. היינו יכולים להבקיע שערים נוספים, אבל קשה לכעוס אחרי ניצחון".

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
בקלות. שחקני ספרד חוגגים על מקדוניה/רויטרס

הניצחון של ספרד על מקדוניה היה גם החגיגה הפרטית של אריץ אדוריץ, שהפך לכובש המבוגר בתולדות נבחרת ספרד בגיל 35, תשעה חודשים ויום. "אני גאה להיות חלק מהנבחרת בגילי המופלג. אני נהנה מאוד ומרוצה מאיך שדברים הולכים לי בקריירה עכשיו. תמיד אני מנסה לכבוש, לא תמיד זה מצליח, אבל לפחות היום זה עבד. ניצחנו למרות שחסרו לנו כמה שחקני מפתח", אמר בסיום.

ז'ולן לופטגי אמר אחרי הניצחון של ספרד על מקדוניה: "במחצית הראשונה היריבה הייתה רעננה והקשתה עלינו ואנחנו היינו עצבניים ולמרות ששיחקנו טוב הבקענו רק שער אחד, אבל במחצית השנייה ניצלנו את ההזדמנויות שלנו". לופטגי לא התייחס למשחק הבא של נבחרתו בקמפיין מול ישראל, אך דיבר על משחק הידידות שמצפה לנבחרתו מול אנגליה: "מצפה לנו משחק מרתק מול נבחרת גדולה כמו אנגליה ואנחנו רוצים לבחון את היכולת שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully