וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הרגע הכי גדול שלי כמאמן". זהבי: "באנו עם אומץ"

מאמן הנבחרת חגג את ה-0:3 באלבניה: "ידענו לגלות אופי גם מול 11 שחקנים". הקפטן התייחס גם ל"נאום העכברים": "אמרתי מה שהיה לי על הלב, אלו שלא אוהבים את זה כותבים דברים בוטים יותר"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. אינסטגרם, צילום מסך
שחקני הנבחרת חוגגים בחדר ההלבשה/צילום מסך, אינסטגרם

נבחרת ישראל השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ מצוין וחשוב, כשגברה 0:3 בחוץ על אלבניה, שסיימה את המשחק הזה בתשעה שחקנים. ערן זהבי פתח כחלוץ חוד וההספק שלו היה סחיטת שני כרטיסים אדומים מהאלבנים, וסחיטת שני פנדלים, כשרק אחד מהם הוא דייק. בדקה ה-66 דן איינבינדר, שרשם הופעת בכורה בהרכב הנבחרת, כבש את השני אחרי טעות קשה של הוג'ה השוער המחליף ואלירן עטר המחליף חתם עם השער השלישי והראשון שלו במדים הלאומיים. הנבחרת העלתה את מאזנה ל-9 נקודות אחרי ניצחון שלישי רצוף וניצחון חוץ ראשון על נבחרת שמדורגת מעליה מאז אותו 2:3 הירואי בפארק דה פראנס על צרפת. כעת, לאלישע לוי יש זמן להתכונן למשחק הבא בחוץ מול ספרד במרץ 2017, משחק ממנו ייעדר דודו גורש שספג צהוב שגרם להשעייתו.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל ניצחה 0:2 את אלבניה, שנותרה בתשעה שחקנים

אלמוג כהן וערן זהבי 8, נאתכו 7.5: ציוני נבחרת ישראל

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי. AP
ניצחון חשוב מאוד. אלישע לוי/AP

אלישע לוי אמר בסיום: "עשינו ניצחון גדול. ראינו דרך במגרש קשה מאוד, מול נבחרת מצוינת. היינו מאורגנים מההתחלה ושיחקנו בשקט. ידענו לגלות אופי ויכולת, גם מול 11 שחקנים. הצגנו משחק מגוון ושאפו לשחקנים. נחמד? אני יודע לחיות בשלום עם הסטריאוטיפ הזה. אין ספק שזה הרגע הכי גדול שלי כמאמן. ראינו ביורו האחרון איזו נבחרת חזקה היא אלבניה, ובמאני טיים ניצחנו אותה".

אלישע הוסיף: "צריך לזכור שהקמפיין עוד ארוך, אבל אנחנו מחזירים את הגאווה לנבחרת. הדלת פתוחה בפני כולם, אך מצד שני מקומו של אף אחד לא בטוח בהרכב".


ערן זהבי, גיבור המשחק הזה סיכם בסיום: "מהדקה הראשונה שיחקנו יותר טוב. באנו עם אומץ וצריך לפרגן לאלישע על המשחק ההתקפי. שיחקנו עם רוגע, עם הנעת כדור, היו הרבה שחקים טכניים על המגרש. אני חושב שאלו התכונות הטובות של הכדורגל הישראלי ואנחנו צריכים להתמקד בהן. כשאנחנו עם הכדור, אנחנו טובים ומראים את היתרונות שלנו וכשאנחנו לא עם הכדור, אנחנו לא טובים".

זהבי הוסיף: "'נאום העכברים'? אמרתי מה שהיה לי על הלב, אלו שלא אהבו את זה כותבים דברים יותר בוטים ממה שאמרתי. לפעמים צריך להגיד להם את הדברים בפנים. אין פה עניין של נקמה בתקשורת".

על אלירן עטר, לו הוא בישל את השער השלישי: "לא כולם בנבחרת חברים הכי טובים, אבל כשבאים לנבחרת היחסים נורמליים ורגילים. חבל להתעסק בזה כי ניסו ליצור בינינו משהו שלילי שלא קיים. התשובה הייתה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully