וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה בלחץ: "אין יותר פרות קדושות, חוץ מליאונל מסי"

אחרי רצף הכישלונות והתבוסה בברזיל, בארגנטינה דרוכים לקראת קולומביה. מסצ'ראנו סופג אש, המאמן באוסה לא מגלה מנהיגות ורק מסי נשאר נקי: "סולן לא יכול לתפקד לבד בלי נגנים"

שחקן נבחרת ארגטינה, ליאונל מסי, בין שחקני נבחרת ברזיל. AP
לא קיבל עזרה מאף אחד. מסי מסתבך נגד ברזיל/AP

במוקדמות מונדיאל 1986 ארגנטינה ירקה דם. האלביסלסטה שיחקו אז בבית שכלל את פרו, קולומביה ו-ונצואלה והפסידו בלימה 1:0. במחזור הנעילה ארגנטינה אירחה את פרו באסטדיו מונומנטל ופיגרה 2:1 עמוק בתוך המחצית השנייה. התוצאה הזאת הייתה משאירה את האלביסלסטה בבית, אבל בדקה ה-81 ריקרדו גארקה (שהיום מאמן את פרו) קבע 2:2 והקפיץ למעלה מ-60 אלף אוהדים בבואנוס איירס. ארגנטינה עלתה למונדיאל בעור שיניה ושנה לאחר מכן חגגה זכייה מהוללת בראשות דייגו מראדונה.

30 וקצת שנים אחרי הדרמה במונומנטל, בארגנטינה נזכרים באותו תסריט וחולמים על שחזור. התכולים-לבנים מדורגים במקום השישי בלבד ובלילה בין שלישי לרביעי יארחו את קולומביה למשחק של להיות או לחדול.

עוד בנושא:

ברזיל הביסה את ארגנטינה 0:3
מסי: "חייבים להשתפר בצורה ניכרת"

מאמן נבחרת ארגנטינה, אדגרדו באוסה. AP
מנהיגות בסימן שאלה. באוסה/AP

התבוסה לברזיל לפני יומיים עדיין מהדהדת. כל השחקנים עדיין סופגים ביקורות בתקשורת, כשרק ליאונל מסי נשאר נקי. בארגנטינה ציינו ש"זה היה המשחק הכי גרוע של חאבייר מסצ'ראנו במדי הנבחרת" ודורשים מהמאמן באוסה לבצע שינויים מהותיים לקראת קולומביה. "אין יותר פרות קדושות, חוץ ממסי", כתבו שם.

מירב האש מתמקדת במסצ'ראנו, גונסאלו היגואין ואנחל די מריה. אבל גם המאמן אדגרדו באוסה חוטף. בחמישה משחקים רשמיים על הקווים, באוסה הוביל את ארגנטינה לניצחון, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. "נגד ברזיל מסי מצא את עצמו לבד, מוקף בשחקנים יריבים, בלי שבאוזה ימצא אלטרנטיבה שתסייע לו להשתחרר. כמו שססאר לואיס מנוטי אמר, סולן לא יכול לתפקד בלי נגנים מאחוריו", התנגח אחד הפרשנים במאמן.

ב"לה קפיטל" הסבירו שלאיש על הקווים כנראה אין את האישיות המתאימה: "השחקנים גילו שבאוסה הוא לא המאמן שהם חשבו. מאמן מתודי שאמנם עבד בכמה קבוצות בדרום אמריקה, אבל מעולם לא אימן לפני כן נבחרת או קבוצה באירופה. נבחרת היא לא קבוצה ואתה צריך להיות מוכן לעמוד בחזית ולשלוח מסר".

בלילה בין שלישי לרביעי יגיע אחד הרגעים המכריעים של נבחרת ארגנטינה בשנים האחרונות. הפסד לקולומביה עלול לגרום לבלגן וב"קלרין" סיכמו: "נכתבו כבר אלפי מילים שניסו לנתח את ההווה והעתיד של נבחרת ארגנטינה, אבל אבל האמת היא שעידן אדגרדו באוסה בקושי התחיל והוא כבר הגיע לרגע המכריע שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully