וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במוק' המונדיאל: רונאלדו ישבור בצורת? הולנד מקווה לא למעוד

כוכב ריאל מדריד, שלא ממש פוגע לאחרונה, יארח עם פורטוגל את לטביה (21:45, ספורט 2). האורנייה פוגשים את השכנה לוקסמבורג (19:00, ספורט 2). בלגיה מחכה לאסטוניה (21:45, ספורט 5+)

שחקני נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, אנדרה סילבה. GettyImages
הזדמנות טובה לחייך קצת. רונאלדו/GettyImages

שמונה משחקים, בבתים א', ב' ו-ח' יינעלו מחר (ראשון) את המחזור במוקדמות המונדיאל באירופה, כאשר לאחריהם יצאו הנבחרות לפגרת חורף ארוכה ממשחקים רשמיים, עד מרץ.

לוקסמבורג - הולנד (19:00, ספורט 2)

האורנייה, שלא היו ביורו, פתחו את הקמפיין הנוכחי בצורה לא רעה, אבל נפלו במחזור הקודם עם הפסד ביתי מול צרפת. למזלם, סגנית אלופת אירופה גברה גם על שבדיה, כך ששלוש נקודות צפויות של הולנד מול השכנה הצנועה יקפיצו אותה למקום השני בבית. לוקסמבורג כמעט הדהימה בבולגריה במחזור הפתיחה והפתיעה עם נקודה בבלארוס לפני חודש. היא גם נתנה פייט מצוין לשבדיה, אבל למרות זאת, כל תוצאה פרט לניצחון הולנדי תיחשב לסנסציה כבירה.

משחק נוסף:

בולגריה - בלארוס (19:00, 5+)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת הולנד חוגגים. AP
ההזדמנות של הולנד לטפס למקום השני/AP

שוויץ - איי פארו (19:00, ספורט 5)

השוויצרים מרשימים מאוד עד כה וכבר ניצחו את פורטוגל ויצאו עם שלוש נקודות גם מהביקור בהונגריה. הם לא צפויים להיתקל בבעיות מול הנבחרת מהאיים, שאחרי תיקו מרשים בבית נגד הונגריה וניצחון גדול בלטביה, חטפה שישייה מפורטוגל בחודש שעבר.

פורטוגל - לטביה (21:45, ספורט 2)

כריסטיאנו רונאלדו לא ממש פוגע בריאל מדריד העונה, אבל בנבחרת הכול נהדר והוא כבר עם חמישה שערים. אלופת אירופה התאוששה היטב מההפסד לשוויץ במחזור הפתיחה ותנסה להמשיך בריצה שלה מול הלטבים, שרשמו עד כה תוצאות די מאכזבות. הסלסאו ניצחו בכל ארבעת המפגשים עד היום.

משחק נוסף:

הונגריה - אנדורה (19:00, ספורט 1)

בלגיה - אסטוניה (21:45, 5+)

השדים האדומים מפרקים את הבית עד כה והם עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים ויחס שערים מפחיד של 0:13. קשה לראות את הנתונים הללו משתנים בצורה דרסטית אחרי המפגש מול אסטוניה, שכבר חטפה חמישייה בקמפיין הזה בביקור שלה בבוסניה.

יוון - בוסניה (21:45, ספורט 1)

כמו הבלגים, גם היוונים במאזן מושלם ועם יחס שערים מצוין, 1:8, אלא שבוסניה מסרבת להרים ידיים וגם היא תשמח להשתתף במאבק הזה, על אחד משני המקומות הראשונים במה שנראה כמו בית צפוף במיוחד. ליוון לא היו מבחנים גדולים מדי עד כה, בעוד בוסניה התאוששה מהתבוסה בבלגיה עם צמד מאוחר של אדין דז'קו וניצחון על קפריסין.

משחק נוסף:

קפריסין - גיברלטר (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully