וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכתה לחגוג: אוהדת הקאבס, שנולדה באליפות ב-1908, הלכה לעולמה

מייבל בול, שחיכתה 108 שנים לאליפות נוספת של קבוצתה האהובה, מתה בשיבה טובה, ימים ספורים לאחר שהצטלמה עם שער העיתון המבשר על הזכייה המרגשת של הקאביז בוורלד סירייס

רויטרס

108 שנים ארוכות מאוד של המתנה הסתיימו עבור אוהדי שיקגו קאבס בשבוע שעבר, כאשר הקבוצה מעיר הרוחות סוף כל סוף זכתה באליפות. אלא שאף אחד מאותם אוהדים לא באמת נאלץ להמתין את כל 108 השנים הללו, חוץ מאחת, מייבל בול.

ביום שלישי החולף, כך פורסם הלילה (בין שישי לשבת) ב"שיקגו טריביון", הלכה בול לעולמה בגיל המופלג 108. היא נולדה בפרברי שיקגו ב-1908, בדיוק אותה שנה בה הקאביז זכו בפעם האחרונה בוורלד סירייס ועקבה בעזרת הרדיו שלה אחר קבוצתה האהובה לכל אורך השנים. רק פעם אחת, ביום הולדתה ה-90, הגיעה בליווי בעלה לריגלי פילד, על מנת לראות את שיקגו משחקת במציאות.

"האירוניה האכזרית, האירוניה שכמעט קשה להאמין בה, היא שאדם מחכה ומחכה ומחכה ואחרי שזה קורה, הוא אומר לעצמו 'עשיתי את מה שאני צריך לעשות, ועכשיו אני עוזב'. זה לא מצחיק, אבל זה מצחיק", אמר בנה של בול, ריץ', בן 75 בעצמו.

בול זכתה לריאיון ברשת החדשות המקומית של שיקגו במהלך הוורלד סירייס ואף צולמה לאחר הזכייה באליפות כשהיא במיטתה ואוחזת בגאווה את שער ה"שיקגו טריביון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בול חוגגת את האליפות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully