וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: מקסיקו ניצחה 1:2 דרמטי בחוץ את ארצות הברית

צפו בתקציר: "אל טרי" שברו את קללת ה-2:0 שלהם באצטדיון בקולומבוס, אוהיו, בזכות שער ניצחון בדקה ה-89 של רפא מארקס הוותיק, במשחק טעון, שנערך שלושה ימים בלבד לאחר בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות

צילום מסך

שלב מוקדמות המונדיאל האחרון בקונקאק"ף יצא הלילה (בין שישי לשבת) לדרך עם שלושה מפגשים, מהם אחד מרתק במיוחד, בסיומו ניצחה מקסיקו 1:2 בחוץ את ארצות הברית.

שלושה ימים בלבד לאחר שדונלד טראמפ, שעלב במקסיקנים לכל אורך הקמפיין שלו והבטיח לבנות חומה שתחצוץ בין המדינות, נבחר לנשיא ארצות הברית, הגיעו "אל טרי" לאצטדיון בקולומבוס, אוהיו, שם הפסידו באותה תוצאה בדיוק, 2:0, בכל אחד מהביקורים הקודמים שלהם במוקדמות, ב-2001, 2005, 2009 ו-2013.

אלא שהפעם, המצב היה שונה. מיגל לאיון העלה את מקסיקו ליתרון מוצדק עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-20, לפני שבובי ווד איזן מקרוב בתום מתפרצת נאה, ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה. האמריקאים היו מסוכנים יותר בהמשך, אלא שדקה לסיום, רפא מארקס הוותיק הכניס את הראש לכדור קרן ונגח פנימה את שער הניצחון הדרמטי, כאשר גם ההרחקה של קרלוס סלסדו בתוספת הזמן, שהובילה למהומה במגרש, לא הורסת למקסיקו את הניצחון המתוק. עבור האמריקאים, מדובר בהפסד ביתי ראשון במוקדמות המונדיאל מאז 2001.

במשחקים נוספים, נרשמו עם שני ניצחונות חוץ: 0:1 של פנמה בהונדורס ו-0:2 של קוסטה ריקה על טרינידד וטובגו.

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. AP
חגיגה מקסיקנית באוהיו/AP
שחקני נבחרת מקסיקו ארצות הברית בצילום משותף לפני המשחק. צילום מסך
לפני המשחק, שחקני שתי הנבחרות הפגינו סולידריות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully