וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה - ישראל: מאור בוזגלו תורגל בהרכב, עשוי לפתוח

אלישע לוי עשוי לבחור בחוליית קישור התקפית יותר ובמקרה כזה קשר ב"ש, זהבי, בן חיים וחמד יורכבו בחלק הקדמי. הקפטן: "שמח שיש ממני ציפיות, אשמח גם אם אחר יכבוש" (21:45, ערוץ 1)

מחזור 4מחצית12/11/2016
אלבניה
    1:0
      נבחרת ישראל
      צילום וידאו: יניב טוכמן

      מחזור רביעי בבית ז' של מוקדמות גביע העולם 2018 ברוסיה ייערך מחר (שבת) ובמסגרתו גם נבחרת ישראל תיטול חלק במשחקים. הנבחרת של אלישע לוי תשחק בחוץ מול אלבניה. שתי הנבחרות מגיעות במאזן זהה של שש נקודות, כששתיהן ניצחו את מקדוניה וליכטנשטיין והפסידו לאחת משתי הנבחרות הבכירות של הבית במשחק ביתי (ישראל לאיטליה, אלבניה לספרד). כרגע, האלבנים, ששיחקו ביורו האחרון בקיץ, מקדימים את ישראל והם במקום השלישי בזכות יחס שערים עדיף בשער אחד. המשחק הועבר מטיראנה, שם היה אמור להיערך, אל העיר אלבסן לאחר התראה על ניסיון פיגוע בעיר.

      הנבחרת ערכה הערב אימון מסכם בארנה של אלבסן, על משטח דשא מצוין. אלישע לוי עדיין מתלבט לגבי הקשר השלישי לצד אלמוג כהן וביברס נאתכו, ובעוד שנדמה היה כי ההחלטה תיפול בין נטע לביא לדן איינבינדר, תרגל המאמן את מאור בוזגלו במערך התקפי יותר, וקשר הפועל באר שבע הוא זה שעשוי לפתוח. יש ציפייה שההגנה תעצור את האלבנים ושהחלק הקדמי יעקוץ. משקל גדול יהיה לתומר חמד שיצטרך לתת אוויר לשחקני ההגנה ולשמור על הכדורים בדרך למתפרצות. רבות דובר ונכתב על העמדה הנוחה לערן זהבי ונראה שהוא ישחק מתחת לחלוץ עם נטייה שמאלה.

      עוד בנושא:
      אלישע לוי מתייחס לתקרית עם ניר ביטון
      טאלב טואטחה חוזר לנבחרת ומדבר בראיון
      שליחנו מדווח מטיראנה על ההכנות של ישראל
      מעל ל-3,000 שוטרים אמורים לאבטח את העיר אלבסן

      מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי לצד ערן זהבי. יניב טוכמן, ספק 500
      מודעים לאתגר. לוי וזהבי/ספק 500, יניב טוכמן

      קשר נבחרת ישראל ערן זהבי אמר במסיבת העיתונאים: "אין ספק שהאבטחה היא קצת חריגה ואנחנו אפילו קצת צוחקים על זה, אבל אנחנו באנו במטרה לשחק כדורגל, יש לנו משחק חשוב מאוד נגד נבחרת מצוינת. אני מקווה שנעשה את זה ונחזור בשלום. בדרך כלל כשאנחנו יוצאים למשחקי חוץ, אנחנו לא יוצאים להסתובב מחוץ למלון. אנחנו מעבירים את הזמן פה ביחד, מחכים למשחק. אני מקווה שההכנה שלנו תהיה טובה וגם התוצאה תהיה טובה".

      על יחסיו עם אלירן עטר אמר קפטן הנבחרת: "אני לא אוהב לשמוע את הדברים האלה, הנבחרת היא מעל כולם. ברגע שראיתי את אלירן בחדר ההלבשה, לחצתי לו את היד ושאלתי מה שלומו. לא אגיד שאנחנו החברים הכי טובים, אבל אין מה לעשות. אתם מוזמנים לשאול שחקנים והם יגידו שאין כלום".

      זהבי על הציפיות ממנו: "אני שמח שיש ממני ציפיות. כמו שאמרת, אנחנו משחקים כנבחרת. אם נשחק כנבחרת, יהיה לי הרבה יותר קל, אוכל להגיע למצבים. שוב, זו נבחרת ואנחנו קודם כל רוצים לנצח. גם אם מישהו אחר יכבוש, אני אהיה שמח בשבילו. הנבחרת תמיד לפניי או לפני כל אחד אחר. ברור שאני רוצה להבקיע, אבל לא כל הזמן הדברים תלויים רק בך".

      אלישע לוי על ניר ביטון: "אלה דברים שקורים, נעשתה עבירת משמעת של שחקן. זה מצער מאוד שזה מה שקרה, אבל זה קורה בכדורגל. טיפלנו בזה כמו שצריך ובזה זה נגמר. הדלת פתוחה, אני בטוח שניר ילמד שכדי להיות בנבחרת ישראל, צריך להיות מחויב". על המשחק: "אני אמור למצוא פתרונות לאיך שאנחנו נשחק. איך שאנחנו מכירים אותם, המערך שלהם הוא גמיש מאוד, יכולים לשחק בכמה צורות. נעשה הכול כדי להיות מוכנים ואני מקווה שלמדנו אותם. יהיה משחק קשה ואנחנו נעשה הכול כדי לנצח".

      על היריבה אמר לוי: "כולנו מכירים את היכולת של אלבניה, בטח אחרי היורו. אנחנו מגיעים ורוצים לעשות תוצאה טובה. אני מקווה שיהיה משחק טוב ושכולם יהנו. אנשים באים מהקבוצות שלהם כדי לעשות את המיטב. אנחנו תמיד רוצים לנצח, גם את אלבניה".

      אימון נבחרת ישראל. יניב טוכמן, ספק 500
      האימון המסכם של נבחרת ישראל/ספק 500, יניב טוכמן

      למרות ההצלחה בקמפיין הקודם וההעפלה ההיסטורית ליורו 2016, לאלבניה יש בעיה במשחקי בית. במוקדמות היורו, היא הצליחה לנצח כמארחת רק פעם אחת (1:2 דרמטי על ארמניה) וגם בקמפיין הנוכחי התקשתה לפני שהשיגה 1:2 ביתי על מקדוניה. באשר להרכב, המאמן האיטלקי ג'אני דה ביאזי מתלבט בעיקר בנוגע לשחקני הכנף, כאשר על פי האימונים האחרונים נראה כי אזדרן לולאקו יקבל את הקרדיט בצד ימין ולדיאן ממושאי יועדף על פני אודיסה רושי בצד שמאל. בקים בלאי יהיה החלוץ היחיד.

      במסיבת העיתונאים התייחס ג'אני דה ביאזי לשינוי האצטדיון ואמר: "עבורנו שום דבר לא קרה, חבל לי על האוהדים שכבר קנו כרטיסים ויצטרכו להתמודד עם בעיות לוגיסטיות. אני גם לא חושב שיהיו בעיות בטחוניות. יש אצטדיון קטן וקל לשלוט בקהל, כשקיבלו את ההחלטה הזו זה היה כדי להימנע מבעיות. האצטדיון הזה כבר הביא לנו מזל בעבר".

      מאמן נבחרת אלבניה הוסיף: "אני שמח שהשחקנים שלי לא מסתפקים במקום השלישי. עד עכשיו עשינו עבודה טובה. אני עולה לכר הדשא תמיד במטרה לנצח".

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully