וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי קגלמאכר: "מולנסטיין הביא למכבי חיפה סטנדרטים אירופיים"

האורוגוואי של מכבי חיפה סיפר בגרמניה על ההתאקלמות ("מאז שמולנסטיין הגיע הכל יותר מקצועני"), הרמה ("באר שבע, מכבי תל אביב ואנחנו מעל הליגה") והכדורגלן הישראלי ("חסרה לו משמעת טקטית")

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

אחרי פתיחת עונה לא קלה, גארי קגלמאכר סוף סוף מתאקלם למכבי חיפה. הבלם (או קשר אחורי. או מגן. תלוי את מי שואלים) האורוגוואי של הירוקים כבר מתחיל להרגיש טוב והיום (שישי) פורסם ראיון עימו ב'קיקר' הגרמני בו סיפר על חוויותיו מהחודשים הראשונים בישראל.

"לפני שלושה חודשים הגיע לכאן מאמן חדש - רנה מולנסטיין. מאז שהוא הגיע, כל הקבוצה עברה להתנהל כמו שמתנהלים באירופה. פתחנו את העונה לא טוב, הודחנו מאירופה על ידי קבוצה אסטונית (נומה קאליו), אבל מאז הכל הפך ליותר מקצועני. גם הביטחון העצמי שלנו עלה מאוד".

קגלמאכר סיפר ש"המשחק מול מכבי תל אביב היה נהדר עבורי. כבשתי שער מצוין ומאוד שמתי, כי המועדון לא ניצח בתל אביב זמן רב" וכן ניתח את יחסי הכוחות בליגת העל: "יש פערים גדולים מאוד בין קבוצות הצמרת לבין שאר הליגה. מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובאר שבע נאבקות על האליפות, אבל השאר ברמה אחרת לגמרי. יש הרבה ישראלים בקבוצות הללו, יש להם טכניקה טובה, אבל הם צריכים לשפר את הפיזיות והמשמעת הטקטית שלהם".

שחקן מכבי חיפה, גארי קגלמאכר לפני שחקן הפועל חיפה, אדילסון באהיה. ברני ארדוב
מתחיל להרגיש טוב. קלמאכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully