וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "אם החלום של אצילי היה להצטלם עם מסי, הייתי דואג לו לכרטיס טיסה"

11.11.2016 / 12:49

בעלי בית"ר ירושלים התראיין לרדיו ירושלים וביקר את הקשר: "הסוכן רצה לגזור קופון. שחקן שעשיתי הכול בשבילו והוא לא העריך". על בן שמעון: "עושה עבודה מצוינת, אני לא נכנע ללחץ הקהל"

(צילום ועריכה: יוסי ציפקיס)

לאחר תקופה ארוכה ששמר על שקט, בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב התראיין היום (שישי) לתוכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים ודיבר על ענייניה השוטפים של הקבוצה.

על השתיקה הארוכה שכפה על עצמו בתקופה האחרונה, אמר טביב: "מה זה מוסיף ומועיל לי לדבר? אני מתפרנס מזה? אני מקבל את זה שצריך לשמוע אותי מדי פעם אבל לא יותר מדי".

על התפקוד של הקבוצה אמר: "בוא נחלק את זה. אני לא אתן ציונים אבל אני יכול להגיד שבנינו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה. אם נסתכלים על המגינים שהתחזקנו. לא כל השחקנים התאקלמו עדיין אבל גם שחקנים כמו דן מורי, ז'והאן אודל שעבר פציעה ולאט לאט נכנס לעניינים. אין סבלנות. שכחו את הקמפיין באירופה שעשינו היסטוריה והפסדנו רק בפלייאוף לקבוצה מאוד חזקה כמו סנט אטיין. הייתה ירידה לאחרונה אבל זה לא המדד".

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
שבר שתיקה. אלי טביב/ברני ארדוב

טביב הוסיף: " כדורגל זה מומנטום, גם כשמציגים יכולת טובה, סופגים שער ומתחילה הידרדרות. גם היה חוסר מזל בחלק מהמשחקים, אני סבלני ובטוח שדברים יסתדרו. נכון שהיה משחק מביש נגד הפועל חיפה והמשחק הרע באשדוד אבל בשאר המשחקים ראינו התקדמות ואנחנו נשתפר, אנחנו דומיננטיים במשחקים, יש שחקנים חדשים שעדיין מתאקלמים אבל אנחנו נלך ונהיה יותר טובים".

על החיסרון של עזיבת אצילי ורוקאביציה אמר: "אני מסכים עם זה שהבקענו פחות שערים ובהגנה ספגנו יותר, אבל אנחנו בתחילת הדרך. היינו בסרט הזה לפני שנתיים שבאמצע העונה נפלנו ובסוף סיימנו עם כרטיס לאירופה".

על בן שמעון אמר: "אני חושב שרן עושה עבודה מצוינת. הוא איש עבודה חרוץ שאני מאוד מעריך. אני לא נכנע ללחץ של קהל, גם בתחילת העונה עם דראפיץ' קיללו אותו ושהוא התחיל לנצח הרימו אותו על הכתפיים. בקהל יש כל כך הרבה דעות, אם ניתן לקהל לנהל או נתייחס לכל מה שאומרים אז אני לא צריך להיות בכדורגל. אם יהיה רצף של ניצחונות הקהל יעזוב את המאמן, אבל אני חושב שזאת בכלל לא הדרך כל הזמן לצעוק למאמן, בסך הכל זה פוגע בקבוצה ולא תורם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עומר אצילי שחקן גרנאדה. אינסטגרם, צילום מסך
"טס כדי להצטלם עם מסי" אצילי/צילום מסך, אינסטגרם

על ביקורת הקהל על כך שהוא מוכר שחקנים בולטים ובונה מחדש בכל קיץ אמר: "בואו נעשה סדר. אצילי לא היה תלוי בי, רציתי להשאיר אותו. גם לגבי ניקיטה לא שיחררתי מרצון, היה לו סעיף שיחרור. אני לא חושב שטעיתי בהתנהלות עם אצילי, הייתה מגמה של הסוכן שלו עוד בינואר ללכת למהלך שיביא אותם לבוררות. הסוכן שלו אמר שיש לו קבוצה בספרד והוא רוצה להעביר אותו. הוא רצה לגזור קופון ויש לי הוכחה לכך שהוא גזר קופון גדול, זה מה שהוא רצה. ואתם תראו, בעונה הבאה הוא יחזור לארץ למכבי או לבאר שבע כי ירצו לגזור עליו עוד קופון. לבית"ר אני לא חושב שהוא יחזור, שחקן שעשיתי הכל בשבילו מכל הבחינות ולא העריך בכלום מה שהמועדון נתן לו, אני לא חושב שאחזיר אותו חזרה. אגב, איפה היום אצילי ורוקאביציה? מה הם עושים עם כל הרעש סביבם?"

טביב הוסיף: "אצלנו הם עשו את הפריצה והיה להם טוב כי נתנו להם את זה. אני דאגתי שישחקו גם שלא רצו, חיזקתי אותם ונתתי להם גב. אם הייתי יודע החלום של אצילי היה להצטלם עם מסי וכריסטיאנו הייתי דואג לו לכרטיס טיסה ולצילומים".

שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה. קובי אליהו
"כישרון גדול שלא רצה לשחק" פרדה/קובי אליהו

טביב דיבר על שחקנים נוספים: "דני פרדה כישרון גדול שלא רוצה לשחק כדורגל, זאת בעיה שלו. דוד קלטינס כן משחק והוא חלק מהדרך של המועדון. אני אמרתי את דעתי בעניין של קלטינס למאמן אבל ההחלטה האחרונה היא שלו. לגבי קלאודימיר פריירה – שהוא עולה על המגרש הוא נותן את כל כולו, גם בעונה שעברה הוא התחיל לא טוב והשתפר. לגבי הבעיות שלו, יכול להיות שהוא לא צריך לשחק אם הוא לא מתנהל נכון ואנחנו בוחנים כל דבר. שמעון אבוחצירה? שאלתי את רן בקשר אליו והוא אמר לי שבאימונים, בגלל שהוא רואה שהוא לא בהרכב הוא לא מספיק מתאמץ. להגיד אם זה נכון או לא אני לא נמצא שם כדי לדעת".

על איתי שכטר אמר: "אמנם המספרים שלו לא טובים אבל התרומה שלו מסביב היא גדולה. ברור שחלוץ צריך לתת גולים אבל יחד עם זה, לתת פס לגול זה כמו גול, לסחוט פנדל זה כמו הכנה לגול. אני מאוד מאמין בשכטר ואני מאמין שהוא ייתן גם תפוקה יפה בהמשך העונה. אני מסכים שהוא צריך לתת הרבה יותר אבל אני מאמין בו, יש בו הרבה דברים חיוביים".

לגבי הבעלות על הקבוצה אמר: "בשבוע הבא אקיים פגישה עם עורכי הדין שלי ונקבל החלטות. אי אפשר לקחת לי את הבעלות. גם מי שדן אותי ידע את זה, ידעו שבאו אליי הביתה אוהדי הפועל תל אביב והטרידו אותי. גם לחיים רמון הייתה עבירה של מעשה מגונה ואישרו אותו כבעלים". על המו"מ עם קלטינס אמר טביב: "יש לו חוזה לעוד שנתיים, רק התחלנו במו"מ".

על מה שקורה בהפועל תל אביב אמר עם חיוך: "אני במשך שנים לא בהפועל תל אביב. אם הייתי עושה בתקופה שלי את מה שקורה היום אנשים היו מזמן ליד הבית שלי. אני לא יודע מה קורה שם, רק יכול לומר שאם זה היה בתקופתי אנשים היו מחוץ לבית".

על חיזוק לינואר: "ברק יצחקי שייך למכבי תל אביב ואני לא מדבר עם שחקנים ששייכים לקבוצות אחרות. בינואר נתחזק בשחקן או שניים בחלק הקדמי, אך ורק בתנאי שנמצא כאלה שישדרגו את הקבוצה. לא חושב שנשחרר מישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully